در پيام رئيس‌جمهور به نخستين كنگره بين‌المللي امام علي‌النقي(ع)

ترويج انديشه‌ها و فضايل امام علي‌النقي (ع) امري ضروري است

محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان پيامي را به نخستين كنگره بين‌المللي امام علي‌النقي (ع) فرستاد كه توسط استاندار تهران قرائت شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان در پيامي به نخستين كنگره بين‌المللي امام علي النقي (ع) بر ضرورت ترويج انديشه‌هاي اين امام بزرگوار تاكيد كرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

تبیین و ترویج اندیشه ها و فضائل امام علی النقی (ع) در روزگاری که جاهلیت مدرن، حقایق اسلام ناب را نشانه رفته است، امری ضروری می‌باشد. تهاجمات فرزندان شیطان به فرهنگ الهی و انسانی اهل بیت (ع) ادامه دارد و مسئولیت پیروان راستین مکتب علوی برای نجات انسانها از جهل و التقاط تحمیل شده به آنها سنگین است.

برگزاری کنگره بین‌المللی امام علی النقی (ع) فرصتی بزرگ و مبارک برای شناساندن اندیشه های نورانی و انسان ساز اهل بیت (ع) به تشنگان حقیقت اسلام است.

حضرت امام هادی (ع) در شرایط دشواری که اختناق عباسیان بر ایشان تحمیل کرده بود، افزون بر اعمال ولایت دینی، آثار علمی و آموزه های فرهنگی فراوانی به جامعه اسلامی بلکه به جامعه بشری ارائه کرده‌اند که «رساله فی الرد علی اهل الجبر و التفویض» و «زیارت جامعه کبیره» به عنوان یک دوره امام شناسی ژرف یادگار آن امام با فضیلت است.

ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی النقی الهادی (ع) از همه برگزار کنندگان کنگره بین المللی امام علی النقی (ع) و مشارکت هنرمندان، نویسندگان و شاعران در این رویداد مهم و آگاهی بخش تقدیر می کنم و توفیق همگان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسالت می نمایم.

محمود احمدی نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران

 
لازم به ذكر است كه آيات اعظام صافي گلپايگاني و سبحاني نيز به اين كنگره پيام ارسال كردند.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: پیام ، رئیس ، جمهور ، تمدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار