به دنبال افشای دوپینگ آرمسترانگ؛

اندی مورای خواستار برخورد جدی با دوپینگی ها شد!

پای ستاره ی تنیس جهان نیز به رسوایی اسطوره ی دوپینگی دوچرخه سواری جهان باز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران: و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، اندی مورای از مسئولان بلند مرتبه تنیس جهان درخواست کرد تا جرائم مربوط به دوپینگ را جدی بگیرند و با دوپینگی ها به شدت برخورد کنند .

مورای در اعتراض به مشخص بودن زمان دقیق انجام تست های دوپینگ در تورنمنت های مختلف گفت: بهتر است همانند رویه ای که فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در پیش گرفته ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از تنیسور ها نمونه گرفته شود.

وی در این ارتباط گفت: من احساس می کنم اگر زمان تست گیری ها به دوره ی برگزاری تورنمنت ها ختم نشود بهتر است به نظر من زمانی که بازیکنان در تمرینات آماده سازی هستند یا زمانی که برای رسیدگی به آمادگی پایه ای تمرین می کنند بهترین موقع برای گرفتن آزمایش های دوپینگی از آنان است.

وی در ادامه افزود: روز شنبه برای اولین بار از ما به درستی تست گرفته شد آنها به طور اتفاقی در ساعات آخر شب به اتاق ها در هتل مان آورند و تست گرفتند و کاملاً اتفاقی بود چیزی که ما به آن عادت نداشتیم چرا که بیشتر تست های دوپینگ در تنیس زمانی گرفته می شود که نیاز آن به شدت احساس شود و همه می توانند حدس بزنند که زمان دقیق آن چه موقع است و تست دوپینگ هیچ گاه نباید این گونه باشد .

وی همچنین گفت: من احساس می کنم اتفاقی که برای فدراسیون دوچرخه سواری افتاد بسیار شرم آور بود اما آنها توانستند در نهایت آن را آشکار کنند و به آن رسیدگی کنند.

اما این موضوع که فدراسیون جهانی تنیس تا چه آمادگی رویارویی با چنین مسائلی را دارد خود جای تامل دارد.

گزارش ها حاکی از آن است که بودجه های فدراسیون جهانی تنیس در ارتباط با اقدامات ضد دوپینگی کافی نیست و فرصت مانور را از آن ها می گیرد.

این مبالغ در سال گذشته تنها 1.5 میلیون پوند بوده که در مقایسه با دیگر مخارج این فدراسیون بسیار اندک به نظر می رسد اطلاعات منتشر شده در وب سایت رسمی این فدراسیون نشان دهنده ی آن است که در سال 2011 تنها 21 تست دوپینگ خارج از تورنمنت ها گرفته شده است که این رقم بسیار ناچیز است باید تعداد بیشتری از آنها به طور اتفاقی گرفته شود تا صحت آن بیشتر مورد تایید باشد./مح

برچسب ها: تنیس ، دوپینگ ، آرمسترانگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار