سرلشکر صفوی:

سردار تهرانی‌مقدم مجاهدتی مخلصانه را برای ارتقاء قدرت نظامی کشور سامان داد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: سردار تهرانی‌مقدم و همکارانش در سازمان جهاد خودکفائی سپاه همچون دوران دفاع مقدس، شبانه روز مجاهدتی مخلصانه را برای ارتقاء قدرت نظامی و دفاعی کشور سامان می‌دادند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه  خبرنگاران، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تشریح ابعاد شخصیتی و خدمات شهید عالی مقام سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس و بیست‌وسه سال پس از آن دوران امتحانات عظیمی بود که او با عزم و اراده پولادین با عشق و ارادت به رسول خدا و عترت طاهرینش، به خصوص حضرت فاطمه زهرا(س) و امیر المومنین(ع)، در جهت رسیدن به جهاد خودکفائی و اقتدار نظامی سپاه قدم‌های بزرگ و آرمانی سترگی برداشت.

صفوی افزود: سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم و همکارانش در سازمان جهاد خودکفائی سپاه همچون دوران دفاع مقدس، شبانه روز مجاهدتی مخلصانه را برای ارتقاء قدرت نظامی و دفاعی کشور سامان می‌دادند و خداوند این گونه مقدر ساخت که خلعت زیبای شهادت را در ایام عید غدیر به قامت استوار آنان بپوشاند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار حسن تهرانی مقدم فرمانده سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران را بنیان‌گذار توپخانه سپاه، ‌بنیان گذار سیستم‌های نظامی و فرمانده‌ای دانشمند، عارف، مخلص و مجاهدی بزرگ برشمرد.

صفوی اظهار داشت: خانواده‌های محترم شهید حسن تهرانی مقدم و دیگر شهیدان به خوبی می‌دانند که شهادت عزت ابدی و برای این شهید و دیگر شهیدان به منزله پیوستن به قافله سالار شهیدان حسین بن علی(ع) است.

وی افزود:‌ برای خانواده‌های این عزیزان صبر و استقامت را مسئلت داریم و برای دوستان و همرزمان او ادامه راه نورانی و آرمان و اهداف بزرگ و راهبردی او را خواستاریم.

صفوی در پایان گفت: امیدوارم ملت بزرگ ایران با درک شرایط کنونی، آمادگی جهادی و روحیه حماسی و دفاع همه جانبه خود را زنده نگه دارند زیرا دشمنان فرامنطقه‌ای ما از این عزم و اراده و اقتدار و روحیه جهادی و حماسی ملت ما در هراسند.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار