تبریز/

مدال طلای رقابتهای قهرمانی آسیا بر سینه اکبر ولایی

تیم ملی والیبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با کسب پیروزی در برابر چین، عنوان قهرمانی نهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا را از آن خود کرد تا برای ششمین بار قله قاره کهن آسیا در این رشته ورزشی را تسلیم اراده خود کند و مدال طلای رقابتهای قهرمانی آسیا بر سینه اکبر ولایی نماینده آذربایجانشرقی نشست تا اکبر ولایی با ارزش ترین بازیکن جام نهم شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،كميته Vis نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا اسامی بهترین بازیکنان این رقابت ها را اعلام کرد که سه بازیکن ایران در بین آنها قرار دارند.

تیم والیبال نوجوانان ایران با سه بازیکن، در صدر این فهرست هفت نفره قرار دارد. همچنین دو بازیکن از چین، و دو بازیکن کره جنوبی و ژاپن در بین آنها قرار دارند.

اسامی بهترین های نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به قرار زیر است:

با ارزش ترین بازیکن " اکبر ولایی " از ایران.امتياز آورترين بازيكن ، "اشیکاوا یوکی " از ژاپن .بهترين دفاع كننده، "سهند اله وردیان " از ایران .بهترين پاسور، "یو یائو چن" از چین .

بهترين حمله کننده،"ژانگ ژی جیا" از چین. بهترين ليبرو "لی سانگ کوک" از کره جنوبی.

نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به پایان رسید. تیم های چین و کره جنوبی نیز در مکان های دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفتند./س

برچسب ها: مدال ، رقابت ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.