زاهدان /

سیزدهمین بیمارستان صحرایی امام حسین(ع)در منطقه پلان چابهار افتتاح شد

سیزدهمین بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان با نام امام حسین (ع) روز گذشته با حضور فرماندار ، امامان جمعه و اعضای شورای اداری و فرمانده قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق كشور در منطقه پلان چابهار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، این بیمارستان صحرایی شامل بخش های دندان پزشكی، آزمایشگاه، رادیولوژی، جراحی ، سی تی اسكن سیار و دیگر بخش های تخصصی از جمله زنان، كلیه و مجاری اداری است كه از امروز به مدت یك هفته برای ارایه خدمات تخصصی رایگان به مردم منطقه دایر شده است.

این بیمارستان با ظرفیت پذیرش روزانه هزار و 500 بیمار خدمات لازم در بخشهای اورژانس، اطفال، زنان، كلیه، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، چشم، دندانپزشكی، رادیولوژی، اتاق عمل و بخشهای عمومی را ارائه می دهد.

بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) مجهز به 30 تخت بستری و دو اتاق عمل است و از وجود 10 پزشك متخصص، 38 كادر بهداشتی، درمانی، پزشكی و خدماتی برخوردار است.

از محل برپایی این بیمارستان صحرایی، حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم منطقه از نخستین ساعات اولیه راه اندازی این بیمارستان برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی نشان دهنده استقبال خوب مردم از دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان نظام جمهوری اسلامی است.

این بیمارستان صحرایی با همت بیمارستان امام حسین (ع) كرمانشاه و مشاركت مركز بهداشتی جنوب شرق سپاه و بسیج جامعه پزشكی سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

كلیه خدمات ارایه شده در این بیمارستان توسط متخصصان بیمارستان امام حسین (ع) كرمانشاه و مركز بهداری منطقه ای غرب كشور سپاه برای هموطنان به صورت رایگان در حال انجام است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.