اصفهان/

برگزاری جشن بیعت دانش‌آموزان دختر اصفهان با امام علی(ع)

پیش از ظهر امروز 350 نفر از دانش‌آموزان دختر دوره راهنمایی و متوسطه استان اصفهان در جشن بیعت با امام علی(ع) حضور یافتند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، پیش از ظهر امروز جشن بیعت دانش‌آموزان دختر استان با حضرت علی(ع) به صورت نمادین در تالار ادب شهر اصفهان برگزار شد.

این جشن نمادین به مناسبت 20 ذی‌الحجه به عنوان سالروز بیعت زنان و دختران با امام علی(ع) در ایام غدیر برگزار شده است.

البته این برنامه نمادین از سال گذشته تاکنون در آموزش و پرورش استان اصفهان در حال اجرا است و برگزاری این جشن در میان دانش‌آموزان دختر کشوری نیست بلکه برگزاری جشن بیعت دانش‌آموزان دختر با امام علی(ع) تنها به استان اصفهان اختصاص دارد.

برگزاری دوره‌های امام‌شناسی با همکاری حوزه علمیه خواهران برای دانش‌آموزان دختر استان از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در راستای معرفت‌افزایی این قشر از جامعه به شمار می‌رود.

البته از سال گذشته دانش‌آموزان مدارس برتر این طرح به عنوان نمایندگان دانش‌آموزان دختر استان در این جشن نمادین حضور می‌یابند و پیش از ظهر امروز 350 نفر از دانش‌آموزان دختر دوره راهنمایی و متوسطه استان با حضور در این جشن نسبت به بیعت با امام علی(ع) اقدام کردند.

این جشن در استان‌های دیگر برگزار نمی‌شود و برگزاری جشن بیعت دانش‌آموزان دختر با امام علی(ع) ابتکاری از سوی آموزش و پرورش استان اصفهان بوده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.