بيرجند/

اهدای 42 خشت طلا برای بازسازی عتبات عالیات در بشرویه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه گفت: مردم این شهرستان 42 عدد خشت طلا برای بازسازی و مرمت حرم امامان معصوم در عتبات عالیات اهدا کرده‌اند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان گفت : مردم شهرستان بشرویه در کمک‌رسانی به ستاد عتبات عالیات همواره پیشگام بوده و با ارائه کمک‌های مادی و معنوی خود ستاد بازسازی عتبات عالیات را در امور و اجرای وظایف خود یاری رسانده‌اند.

وی ادامه داد: میزان کمک‌های مردمی و خیران شهرستان بشرویه برای بازسازی عتبات عالیات از ابتدای سال تاکنون، بیش از 321 میلیون ریال بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه از اهدای 42 عدد خشت طلا برای بازسازی عتبات عالیات در بشرویه خبر داد و گفت: ارزش ریالی خشت‌های اهدایی 166 میلیون و 500 هزار ریال بوده که از این تعداد 36 خشت هدیه خانواده‌های شهدا بوده است.

حدادیان یادآور شد: سال گذشته 100 میلیون ریال کمک‌های دانش‌آموزان بشرویه جمع‌آوری شد که در طرح جمع‌آوری کمک‌های هدیه به اهل بیت، رتبه نخست در خراسان جنوبی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: کاروانی متشکل از یازده نفر از فعالان مشاغل ساختمانی برای مشارکت در بازسازی و مرمت حرم ائمه اطهار (ع) به کشور عراق اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه اضافه کرد: این افراد به صورت افتخاری در طی 45 روز در کاظمین کار بازسازی حرمین شریفین را انجام می‌دهند.

حدادیان هم‌چنین از توزیع 328 دفترچه ذخیره ارزی آخرت در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: این دفترچه‌ها با مبالغ 60 هزار و 120 هزار تومانی در بین افراد توزیع شده است./س

برچسب ها: اهدای ، طلا ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.