استقبال آلمان از تصويب تدابير رياضتي جديد در يونان

دو روز بعد از تصویب یک مرحله دیگر از اجرای طرح های ریاضت اقتصادی در پارلمان یونان به منظور دریافت وام از حامیان مالی اش، آلمان از شجاعت سیاسی دولت یونان در این راه استقبال کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ دولت یونان برای آنکه یک قسط دیگر از وام های گروه سه جانبه متشکل از بانک مرکزی اروپا،کمیسیون اروپا و صندوق بین المللی پول را به مبلغ حدود سی و میلیارد یورو دریافت کند، طبق خواست این گروه باید طرح ریاضت اقتصادی دیگری به اجرا گذارد و در هزینه های خود بیشتر صرفه جویی کند.

 دولت ائتلافی حاکم بر یونان با وجود تظاهرات و راهپیمایی های اعتراض آمیزی که علیه اجرای متوالی طرح های ریاضت اقتصادی در این کشورصورت می گیرد، توانست اجرای یک مرحله دیگر از این طرحها را در مجلس به تصویب برساند.

استفن زایبرت سخنگوی آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در این باره گفت: دولت یونان در این راه گام مهمی برداشت و ثابت کرد که برای اصلاح ساختار اقتصادی خود عزم راسخی دارد.

وی افزود تصویب این طرح جدید ریاضتی ثابت می کند که یونان در راه بازگشت به رشد اقتصادی ، جلب اعتماد سرمایه گذاران و بالا بردن توان رقابت پذیری اقتصادی خود گام گذاشته است.
برچسب ها: آلمان ، یونان ، ریاضت ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار