پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پهپاد متجاوز بار ديگر موجب سرشکستگي آمريکايي‌ها شد

مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات با بيان اينکه فرار پهپاد متجاوز بار ديگر موجب سرشکستگي آمريکايي‌ها شد، گفت: اين مسئله که نيروهاي اطلاعاتي ما مي‌توانند پيشرفته‌ترين تسليحات نظامي غرب را زمين‌گير کرده و مانع فعاليت آزادانه آنان شوند امري است که هر متجاوزي بايد به آن توجه ويژه داشته باشد.

محمد حسين پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقض حريم هوايي در آب‌هاي خليج فارس از سوي پهپاد آمريکائي اظهار داشت: با توجه به اينکه اکنون در فضاي جنگ سرد قرار گرفته‌ايم و کشورهاي متخاصم با هر شکلي به دنبال اين هستند که توان نظامي خود را به رخ همه بکشند و طبيعتا آمريکا هم از اين قاعده مستثني نيست.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي گفت: آمريکايي‌ها همواره در صدد هستند تا موفقيت‌هاي ايران اسلامي را در سطح جهان کوچک نشان داده و اثر آن را خنثي کنند و اين در حالي است که درباره چنين تحرکات ضد حقوق بشري هيچ کار رسانه‌اي نمي‌کنند.

وي در ادامه با تاکيد بر توانايي بالاي امنيتي دفاعي ايران تصريح کرد: توان بالاي دفاعي ايران موجب فرار پهپاد آمريکايي از فراز آب‌هاي ايران شد که افتضاح آن براي نظاميان آمريکايي بيشتر از اين بود که اين پرنده بدون سرنشين توسط نيروهاي نظامي ايران منهدم مي‌شد.

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه اين نشان دهنده سيستم راداري قوي جمهوري اسلامي ايران است، اضافه کرد: اين مسئله که نيروهاي اطلاعاتي ما مي‌توانند پيشرفته‌ترين تسليحات نظامي غرب را زمين‌گير کرده و مانع فعاليت آزادانه آنان شوند امري است که هر متجاوزي بايد به آن توجه ويژه داشته باشد و فکر هر گونه تجاوز به حريم اسلامي ايران را از ذهن خود دور کنند.

مسئول بسيج دانشگاه علوم تحقيقات در پايان به هدف اصلي آمريکا اشاره داشت و خاطر نشان کرد: آمريکا در منطقه به دنبال مانور قدرت است و همه متوجه شدند که نمي‌تواند علي‌رغم ادعاهايش کاري را انجام دهد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار