دستگيري باند سارقان تجهيزات و لوازم خودرو در کرج

سارقان حرفه اي كه با تشکيل باند سرقت ، با استفاده از يکدستگاه موتورسيکلت اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو مي کردند با تلاش ماموران انتظامي شهرستان کرج در کمترين زمان دستگير شدند .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «عبدالرضا خيرخواهان» فرمانده انتظامي شهرستان كرج با اعلام اين خبر گفت: ماموران گشت كلانتري 16 حصارك در حال گشت زني در حوالي خيابان شهيد بهشتي بودند كه فردي مضطرب و نگران به آنها مراجعه وبيان کرد: خودرواش را کنار خيابان پارك كرده و براي انجام كاري لحظه اي خودرو را ترک مي کند كه در زمان بازگشت از فاصله چند متري چهار جوان را مشاهده مي کند که در حاليكه شيشه خودروي وي را شكسته و مبلغ 4 ميليون تومان وجه نقد را که در داخل خودرو جاسازي کرده بود به سرقت برده اند با يکدستگاه موتور سيکلت قصد فرار از صحنه حادثه را دارند .
سرهنگ خيرخواهان افزود: مالباخته موفق به جلوگيري از سرقت اموالش نشد و سارقان بلافاصله پس از سرقت فرار كردند ولي با توجه با اينكه او چهره يكي از سارقان را در حال فرار ديده بود، جهت شناسايي آنها به کلانتري دعوت شده و با مشاهده آلبوم تصاوير سارقان سابقه دار ، متهم مورد نظر به نام «بهزاد-ق» را كه داراي سابقه دستگيري به اتهام سرقت از داخل خودرو بود را شناسايي کرد.
وي بيان داشت: ماموران در ادامه پيگيريها، جهت جلوگيري از فرار متهم با انجام كارهاي اطلاعاتي مخفيگاه وي را شناسايي کرده و سپس با هماهنگي مقام قضايي پس از ورود به مخفيگاه در يک عمليات غافلگيرانه وي را که در گوشه اي از حياط خانه مخفي شده بود دستگير کردند .
فرمانده انتظامي شهرستان كرج اظهار دشت: در بازرسي از منزل متهم، تعداد 24 قلم انواع لوازم خودرو و يكدستگاه موتور سيكلت كشف و ضبط شد و در بازجويي هاي پليسي از وي ساير همدستانش نيز شناسايي شده و در عملياتهاي جداگانه تمامي آنها دستگير شدند. 
سرهنگ خيرخواهان با اشاره به اينكه سارقان دستگير شده با تشكيل باند سرقت، با استفاده از يکدستگاه موتور سيكلت اقدام به سرقت لوازم داخل خودروها مي كردند، خاطر نشان كرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند./ف

برچسب ها: باند ، سارقان ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار