علیرضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مقابله با برنامه صلح‌آميز هسته‌اي ايران؛ سياست اصلي آمريکا است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در مجموعه نگاه‌های حاکمیت آمریکا به مسئله هسته‌ای ایران، تفاوتی میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها وجود ندارد، چرا که مقابله با برنامه هسته‌ای ایران از سیاست‌های اصلی اين كشور است.

ابوتراب علیرضایی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سیاست‌های دوگانه آمریکا در مورد برنامه هسته‌اي كشورمان گفت: با توجه به ساختار حاکمیتی آمریکا، رؤسای جمهور اين کشور تصمیم‌گیرنده اصلی نيستند چرا که سیستم تصمیم‌گیری این کشور براساس مجموعه سازمان‌ها و تشکیلاتی است که قدرت را در آمریکا ساماندهی و هدایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: در مجموع نگاه‌ حاکمیت آمریکا نسبت به مسئله هسته‌ای ایران تفاوتی میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها وجود ندارد چرا که مقابله با برنامه هسته‌ای ایران از سیاست‌های اصلی اين كشور است.

عليرضايي با اشاره به اينكه ديدگاه جمهوري‌خواهان و دموكرات‌ها نسبت به موضوع هسته‌ای ایران متفاوت است، افزود: جمهوری‌خواهان در مواضع خود صریح هستند و به استفاده از ابزار خشونت‌آمیز تمایل دارند، درحالی‌که دموکرات‌ها با تأمل، تصمیم‌گیری کرده و سیاست انتظار و تماشا را در پیش می‌گیرند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان كرد: جمهوري‌خواهان حامی سرسخت رژیم جعلی صهیونیستی بوده و  با انقلاب اسلامی ايران و گسترش موج بيداري اسلامي متاثر از  انقلاب اسلامي کشورمان دشمني دارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، ایران ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار