لاسجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حل مسئله هسته‌ای ایران موقعیت صهيونيست‌ها را با خطر جدی مواجه خواهد کرد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: رژیم جعلی صهیونیستی حل مسئله هسته‌ای ایران را خطر بزرگی برای موقعیت خود در منطقه می‌داند از این رو سعی دارد دانشمندان هسته‌ای کشورمان را با اقدامات تروریستی از فعالیت در این مسیر باز دارد.

حسن لاسجردي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نشست آتي ايران با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، گفت: مذاکرات ایران با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و حل مسئله هسته‌ای کشورمان، قطعا موقعیت رژیم اشغالگر صهیونیستی را به خطر انداخته چرا که این رژیم غاصب دیگر بهانه‌ای برای توجیه اقدامات وحشیانه خود نظیر بمباران شیمیایی غزه نخواهد داشت.

وي در ادامه افزود: رژیم جعلی صهیونیستی حل مسئله هسته‌ا‌ی ایران را خطر بزرگی برای موقعیت خود در منطقه می‌داند، از این رو سعی دارد دانشمندان هسته‌ای کشورمان را با اقدامات تروریستی از فعالیت در این مسیر باز دارد.

لاسجردي تصريح کرد:‌ حل مسئله هسته‌ای ایران نه تنها ابزار‌های تبلیغاتی و فرافکنی را از رژیم جعلی صهیونیستی خواهد گرفت، بلکه از کمک و حمایت‌های اقتصادی نيز به بهانه‌های واهی محروم خواهد شد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان كرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی سعی دارد از اسلام هراسی و ایران هراسی به عنوان بهانه‌ای برای سرکوب مخالفین خود بهره ببرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار