حجت‌الاسلام رئيسي در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

آخرين اطلاعات پرونده ستار بهشتي در نشست خبري سخنگوي قوه قضاييه اعلام خواهد شد

معاون اول رئيس قوه قضاييه گفت: آخرين اطلاعات از پرونده ستار بهشتي در نشست خبري آينده سخنگوي قوه قضاييه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي معاون اول رئيس قوه قضاييه در حاشيه همايش امر به معروف و نهي از منکر دانشگاه تهران در پاسخ به سوالي مبني بر نحوه برخورد قوه قضاييه با اخلال‌گران اقتصادي، ظهار داشت: يکي از معروف‌هاي ما اجراي قانون است و همه مسئولين در حوزه‌هاي اجتماعي، سياسي، ‌اقتصادي، فرهنگي بايد خود را موظف بدانند که قانون‌گرا باشند.

معاون اول دستگاه قضا با بيان اينکه قانون‌گريزي يک منکر است افزود: امروز که در محاصره اقتصادي دشمن قرار گرفته‌ايم و آنها به دنبال ضربه زدن در بخش‌هاي اقتصادي، اجتماعي، پولي و سيستم‌هاي بانکي هستند بايد هوشيار باشيم تا ضربه دشمن بر ما تحميل نشود.

وي تصريح کرد: ملت و مسئولين طي 33 سال پيروزي انقلاب اسلامي دشمن را خوب شناختند و قطعا در جنگ اقتصادي هم همانند جنگ نظامي پيروز خواهيم شد.

حجت‌الاسلام رئيسي همدلي مسئولين و رصد مداوم را از الزامات مسئولين و مردم در مقابله با جنگ اقتصادي برشمرد و تصريح كرد: بخشي از مقابله با جنگ اقتصادي بر عهده قوه قضاييه است اما در اين خصوص با اخلال‌گران اقتصادي برخورد کنيم و به همه دادسراهاي استان‌ها و تهران تاکيد شده برخورد قاطع و عبرت‌آموزي با اخلال‌گران اقتصادي داشته باشند.

معاون اول قوه قضاييه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اعلام راي نهايي در خصوص پرونده ستار بهشتي، خاطرنشان كرد: آخرين اطلاعات و جزئيات اين پرونده را سخنگوي قوه قضاييه در نشست خبري آينده اعلام خواهد کرد.

انتهاي پيام/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار