"نفوذ" اولين سريال اينترنتي در دنياي مجازي

سريال اينترنتي "نفوذ" به مسائل جوانان در حوزه فضاي مجازي مي پردازد.

نفيسه روشن، بازيگر در خصوص سريال اينترنتي "نفوذ" به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: نفوذ اولين سريال فضاي مجازي در ايران است كه به موضوع جوانان و اينترنت مي‌پردازد و در قالبي پليسي - جاسوسي ماجراهاي جذابي را روايت مي كند.



وي ادامه داد: "نفوذ" به عنوان نخستين سريال اينترنتي توليد و ساخت آن در داخل كشور صورت گرفته است.
روشن اظهار داشت: فصل نخست اين سريال در 10 قسمت توليد شده و با بازتاب مخاطبان و نقدهايي كه در خصوص نفوذ صورت گيرد با بررسي هاي انجام شده فصل هاي بعدي اين سريال با موضوع ها و سوژه هاي جديد ادامه پيدا مي كند.
اين بازيگر در خصوص نقش خود در سريال اينترنتي "نفوذ"، اظهار داشت: "بهار" نخبه كامپيوتر و برنامه ريزي است و به دوست خود "مهرنوش" كه در فضاي مجازي مورد هتك و اخاذي قرار گرفته كمك كند و همين موضوع "بهار" را وارد ماجراهايي مي كند.
وي اظهار داشت: ايفاي نقش در سريال "نفوذ" را به خاطر موضوع جذاب و گروه حرفه آن پذيرفتم.
روشن تصريح كرد: استقبال مخاطبان از "نفوذ" خيلي خوب بود به خاطر اينكه پخش اين سريال از طريق اينترنت صورت گرفته و موضوعاتي كه "نفوذ " به آن پرداخته بيشتر مورد توجه نوجوانان و جوانان است.
وي خاطرنشان كرد: مدت زمان پخش "نفوذ" حدود 10 دقيقه بوده و اين مدت زمان كم سريال به خاطر سرعت دانلود آن است كه مخاطب راحت تر دسترسي به اين سريال  داشته باشد.
گفتني است؛ نخستين سريال اينترنتي؛ "نفوذ " به كارگرداني آرش تيمورنژاد و با همكاري موسسه فرهنگي رسانه اي آفتاب توسط موسسه سينمايي بهاران فيلم توليد شده است و مخاطبان از طريق سايت WWW.3RIAL.TVمي‌توانند اين سريال را دانلود نمايند./ص
برچسب ها: نفوذ ، سریال ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار