دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی ادارات هم خانواده صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در راستای ایجاد تعامل بیشتر و برنامه ریزی های مطلوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، در راستای ایجاد تعامل بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور برنامه ریزی های لازم برای هم افزایی، دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی ادارات هم خانواده صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در سالن جلسات مجتمع دخانیات آذربایجان غربی برگزار شد.

مدیر مجتمع دخانیات آذربایجان غربی در این جلسه روابط عمومی را بازوی سازمان عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها نقش موثری در تسهیل امورات و جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از اطلاعات سازمان را دارند.

جواد بهرام زاده افزود: برنامه ریزی و نقش آفرینی مدیران روابط عمومی امکان ارائه صحیح و سریع اطلاعات به مردم را فاهم می سازد.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی فعالیت ها و خدماتی که سازمان های صنعت، معدن و تجارت به جامعه ارائه می دهند و نقش اساسی آنها در صنعتی شدن جوامع، روابط عمومی ها در این سازمان ها و ادارات هم خانواده با آن نقش مهمی دارند.

بهرام زاده اضافه کرد: مدیران روابط عمومی باید با ایجاد روابط عاطفی بین کارکنان و رییس سازمان، ارتباط آنها با یکدیگر را بیشتر و عمیق تر کنند.

وی در پايان سخنانش بر راه اندازی روابط عمومی های برنامه محور در سازمان ها تأکید کرد و از مدیران روابط عمومی عضو شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی ادارات هم خانواده صنعت، معدن و تجارت خواست تا با هماهنگي جامع و گسترده در تنوير افكار عمومي و ايجاد زمينه مناسب براي تبادل اطلاعات و آگاهي‌ها و همچنین ارتقاء وضعيت كيفي واحدهاي روابط عمومي بیشتر بپردازند.

شایان ذکر است: اين شورا به ریاست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان صنعت، معدن و تجارت و با عضویت 13 مدیر روبط عمومی از ادارات هم خانواده با این سازمان به منظور ايجاد انسجام، اتخاذ شيوه هاي مناسب و هماهنگي در امور اطلاع رساني و ايجاد وحدت رويه تشكيل شده است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.