مازندران /

ذغال سنگ مازندران در چین

نائب رئیس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: به دنبال سفر اخیر هیات تجاری اقتصادی مازندران به چین، تجار چینی آمادگی خود را برای خرید ذغال سنگ از مازندران به میزان بالا اعلام کردند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران مازندران ، در نشست صبح امروز کمیته معدن دفتر نمایندگی حسینی نماینده مردم قائمشهر،جویبار و سوادکوه مشکلات معدن‌داران منطقه سوادکوه بررسی شد.

عبدی با ارائه گزارشی از پیگیری‌های مصوبات جلسات گذشته در مورد ذغال معدن‌کاران که در تهران برگزار شد گفت در آن نشست مقرر شد که حدود 8 هزار تن از کنسانتره ذغال سنگ البرز مرکزی به ذوب آهن اصفهان حمل شود

وی افزود: این مصوبه در حال عملیاتی شدن است، همچنین در ارتباط مشکلات معدن‌داران در حوزه منابع طبیعی با مدیران ارشد منابع طبیعی کشور جلسه‌ای منعقد شد که مصوبات آن به‌زودی ابلاغ و اجرایی می‌شود.

نائب رئیس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: در نشست اختصاصی با حضور طاهایی استاندار مازندران و هاشم پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در محل کمیسیون صنایع و معادن برگزار شد که 13 مصوبه حاصل از برپایی این نشست پس از تنظیم برای تصمیم‌گیری نهایی به رئیس کمیسیون ارائه شد./ب

برچسب ها: ذغال سنگ ، مازندران ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.