کمالي‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عاشوراي 88 حق و باطل را از يکديگر تميز داد

عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت در تبيين وقايع عاشورا 88 گفت: عاشوراي 88 نيز هم‌چون عاشوراي سال 61 حق و باطل را از يکديگر تمييز داد.

مجيد کمالي‌زاده عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مکتب عاشورا درس‌هاي بسياري مي‌توان آموخت، گفت: عاشورا يک درس بزرگ به ما آموخت که وقتي افراد ولايت‌پذيري خود را از دست مي‌دهند،دچار انحراف مي‌شوند و ولايت‌پذيري يک اصل در نظام شيعه بوده است و استحکام مکتب شيعه به ولايت‌پذيري وابسته است.

وي اضافه کرد: دشمن در سال 88 تصميم داشت با تضعيف جايگاه ولايت‌فقيه به نظام‌ جمهوري‌ اسلامي رخنه کند که مردم با بصيرت و پيروي از ولايت فقيه و توطئه دشمنان را در هم شکنند و همان طور که در عاشوراي سال 61 حق از باطل تميز داده شد، در عاشوراي 88 نيز اهداف باطل کساني که ادعاي اسلام و مسلماني داشتند، مشخص شد.

کمالي‌زاده با اشاره به عملکرد فنته‌گران در عاشوراي 88 خاطر نشان کرد: در سال 88 با حادثه عاشورا را براي مردم ولايي ايران مشخص شد که فتنه 88 و وقايع عاشورا تنها يک بازي هدايت شده از سوي غرب است چرا که هيچ شيعه‌اي به عاشورا تصدي نمي‌کند و خط قرمز يک فرد شيعه عاشورا است.

وي در ادامه اضافه کرد: دوستان اصلاح‌طلب بايد بعد از حادثه عاشوراي سال 88  خود را از دايره دشمن جدا کرده و برائت خود را اعلام مي‌کردند، بنابراين اکنون نيز نبايد ابراز ندامت آنان را باور کرد چراکه آبرويي برايشان نمانده است و ابراز ندامت آنان نيز تنها حربه‌اي براي وارد آنان صحنه انتخابات است و آنان بايد بدانند واقعه عاشورا مرز ميان حق و باطل را مشخص کرد و مردم اجازه ورود آنان را به عرصه انتخابات نخواهد داد.

عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت در پايان خاطر نشان کرد: تشکل‌هاي دانشجويي نيز بايد بصيرت خود را بالا ببرند تا اجازه ورود به منحرفين و ساکتين فتنه را به عرصه انتخاباتي ندهند.

انتهاي پيام/پ3

برچسب ها: عاشورا ، ساکتین ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار