چرا قانون جذب را به خوبی اجرا کرده اید اما هنوز به هدفتان نرسیده اید؟

می بینیم افرادی را که بابه خوبی اجرا کردن قانون جذب هنوز به خواسته های قلبی خود نرسیده اند ،می خواهیم بدانیم دلیلش چه می تواند باشد.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران: قانون جذب یک قانون انتزاعی است و به طور خلاصه بیان می کند كه هر آنچه در ذهن انسان تصور می شود اعم از خوب یا بد، زشت یا زیبا در دنیای واقعی نمود پیدا می کند.

حالا یک سوال پیش می آید و آن این که چرا برخی افراد قانون جذب را به خوبی اجرا کرده اند اما هنوز به هدف و خواسته شان نرسیده اند؟

در پاسخ باید بگوییم؛ در عالم متافیزیک هیچ اتفاقی تنها بر پایه ی یک قانون روی نمی دهد.دلیلش ساده است در عالم ماده حتی برای یک حرکت ساده کاربرد چندین قانون ضرورت دارد و قانون جذب هم یکی از چندین قانون روحانی است.  متاسفانه آنچه که در کتاب " راز" نوشته " راندبرن" به مخاطب القاء می شود توجه بیش از حد و غیر منطقی به قانون جذب است که گویی تنها عامل وقوع اتفاقات دنیاست ساده انگاری است اگر بخواهیم خود را تنها به همین قانون محدود کنیم در حکمت کهن به خصوص در ادیان کهن ابراهیمی با مطالعه ی مختصر در چند و چون این قوانین نکات ناگفته ای در خور توجهی برایتان روشن می شود.

در واقع این قوانین فقط وسیله و ابزارند تا مشیت الهی از طریق این قوانین و سنت ها باعث بروز وقایع شود.

درست به همان ترتیبی که با در نظر گرفتن همزمان قوانین آیرودینامیک و قانون جاذبه و نیروی محرکه ی موتور هواپیما، می توان هواپیمایی را از زمین بلند کرد بنابراین هر رخداد نیز برآیند اثرگذاری همزمان چندین قانون است.

اما حالا یک سوال پیش می آید این که چگونه می شود بعضی از افراد بدون اشراف بر این قوانین باز هم می توانند به خواسته هایشان برسند؟

در واقع می توان گفت: این قبیل اشخاص افرادی بسیار خوش قلب و نیکوکارند که به احکام کتب آسمانی ایمان حقیقی دارند.

در واقع و در حقیقت هر قانون روحانی، صحرایی است بر تاثیر "قلب سلیم" که در خوشبختی انسان و البته رعایت " باید ها و نباید های دینی" که پروردگار مهربانمان از قرن ها پیش این اسرار و رمزش را در اختیار بشر قرار داده است.

فراموش نکنیم که ریشه کلمه " مقدس" در لاتین از کلمه " سرّ" گرفته می شود یعنی آنچه جزء مقدسات بوده جزء اسرار نیز هست.

پس بهتر است بگوییم کسانی که خود را با اطمینان کامل در معرض این نعمات الهی قرار داده اند و قرن ها از آن برخوردار شده اند در مقایسه با دیگران زندگی بهتری داشته اند./ع2
برچسب ها: قانون ، جذب ، خواسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
قانون جذب همون توکل به معنای کامل کلمست ، ازدیدگاه متافیزیک
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
خدا همین قانون و قوانین دیگر را خلق کرده تا دنیا بر پایه نظم و قانون خودش عمل کنه ، همه چیز بر اثر نظم و قانون خودش هست چه قانون راز ، چه قانون جذب ، ولی گاهی اوقات خدا جایی رو بر اساس صلاحدید و مشیت خودش عمل میکنه که گاهی ما میگیم معجزه رخ داده!طرف شفا یافته!ولی تا مشیت ومقدر خدا درجایی نباشه زندگی براساس همان قوانین عمل میکنه پس هم دعا اثر داره هم قانون راز
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد فروغمند
۱۳:۰۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
دانلود کتاب بزرگترین راز پول در آوردن در طول تاریخ نوشته جو وایتلی (از شخصیتهای فیلم راز)
http://forughmand.persiangig.com/document/success/pool.pdf/download?4d5e
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۲:۲۲ ۱۳ دی ۱۳۹۲
همه چیز همون ایمان وتوکل هستش که اسرار زیادی درشون نهفته است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۱
مطلبتون عالی بود
آخرین اخبار