جنگ ویروسی صهيونستها علیه اعراب

سندیکایي وابسته به مخالفان وال استریت ادعا کرده است صهیونیست ها برای نسل کشی نژادی به طراحی ویروس روي آورده و آزمایش خود را با نسل عرب آغاز کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النخیل، "سوزان باسل" سردبیر سندیکایي وابسته به مخالفان وال استریت فاش کرد که آزمایشگاه های اسلحه بیولوژیک رژیم صهیونیستی در تل آویو برای از بین بردن جوامع عرب نشر ویروس جدیدی از نوع سارس در عربستان را آغاز کرده است و این در حالی است که بیش از دو میلیون مسلمان از سراسر جهان در ادای مناسک حج به زیارت کعبه خواهد رفت و با جامعه عربستان ارتباط مستقیم خواهد داشت.
بوسل در مقاله خود مدعی شده که پزشکان سازمان بهداشت جهانی نیز در خصوص این ویروس به جوامع عربی هشدار داده اند چرا که ویروس مذکور طوری طراحی شده که صرفا بر نژاد عرب تاثیر منفی مستقیم گذارد.
پیشتر نیز ویروس سارس به دست صهیونیست ها در جوامع عربی آزمایش شده بود که طی آن یک فرد عربستانی جان باخته و یک فرد قطری در حال احتضار به سر می برد، آزمایش DNA نیز اثبات کرده که هر دو مبتلا به یک ویروس شده اند.
گفتنی است، سوزان بوسل و بسیاری دیگر از کارشناسان این دست از آزمایشات صهیونیستی را اقدامی برای نسل کشی بی سر و صدای نژادهای دیگر می دانند.
برچسب ها: اسرائیل ، عربستان ، ویروس ، سارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار