خوزستان/

برگزاری نمایشگاه حفاری در نمایشگاه بین المللی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اهواز گفت: نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری روزهای اول تا پنجم دی ماه در محل این نمایشگاه در اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ عبدالرحیم جلیلی اظهار کرد: پیش از این نمایشگاه صنعت حفاری در فضاهای متعلق به شرکت ملی حفاری اهواز برگزار می شد ولی این دفعه با رایزنی های صورت گرفته، مقرر شد این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی اهواز در منطقه کیانپارس برگزار شود.
وی افزود: در دی ماه، هوای اهواز مناسب برگزاری چنین نمایشگاهی است و به علت اینکه اغلب شرکت کنندگان در این نمایشگاه از خارج از استان خواهند آمد بی شک از برگزاری نمایشگاه در چنین مکانی رضایت کافی را خواهند داشت.

جلیلی تصریح کرد: ما نیز در شرکت نمایشگاه های استان خوزستان تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا به بهترین شکل ممکن این نمایشگاه مهم را برگزار کنیم زیرا صنعت حفاری در کشور نماد خودکفایی است و در سالی که به سال حمایت از تولید ملی نامگذاری شده است نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

جلیلی عنوان کرد: این نمایشگاه همزمان با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران با حضور سازندگان و صنعتگران داخلی در سه هزار و 700 متر مربع فضای سرپوشیده در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار می شود.
 
وی با اشاره به آغاز ثبت نام از شرکتها و مجموعه های دست اندرکار ساخت تجهیزات و قطعات کاربردی در صنعت نفت و به ویژه حفاری، بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان افزود: تاکنون افزون بر یک هزار متر مربع فضای نمایشگاه به متقاضیان واگذار شده است.
 
جلیلی گفت: همچنین شرکت ملی حفاری ایران قرار است ضمن برپایی چند غرفه در زمینه فعالیتها و معرفی شرکت و اقدامات انجام شده در زمینه طراحی و مهندسی ساخت از فضای باز این مجموعه نمایشگاهی نیز برای استقرار و نمایش تجهیزات کاربردی در عملیات حفاری و خدمات پشتیبانی این صنعت که از سوی سازندگان داخلی ساخته شده است استفاده کند.
 
شرکت ملی حفاری ایران اول دی ماه 1358 به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و یکی از شرکتهای بالادستی تابع شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز استقرار و گستره عملیاتی آن در بخش عملیات حفاری و خدمات تخصصی در مناطق خشکی و دریایی 10 استان نفت خیز کشور تمرکز دارد./ب
برچسب ها: برگزاری ، نمایشگاه ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.