مشهد/عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس:

تنگه هرمز قفل دنیا و کلید آن تهران است

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شورای اسلامیتنگه هرمز را قفل دنیا دانست تهران را در مقام کلید آن دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جواد کریمی قدوسی در جمع دانشجویان بسیجی در مشهد افزود : امنیت انرژی، امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است و اخراج امریکائی ها موجب برقراری امنیت در منطقه می شود..

وی تصریح کرد: امریکا دو راهبرد اصلی دارد، حفظ و ارتقاء رژیم صهیونیستی و مصادره کردن امنیت انرژی به ویژه در خلیج فارس، اما راهبرد ما از بین بردن اسرائیل بوده و تنگه هرمز نیز برای همیشه در دست ایران است.

کریمی پیروزی غزه را پیروزی ایران دانست و یادآور شد: سوریه نیز از تجربیات ما برای ادامه راهش استفاده کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به فتنه 88 خاطر نشان کرد: از اهداف اصلی سران فتنه از بین بردن قدرت دفاعی کشور، باز کردن راه برای دیکتاتورها، متلاشی شدن ارزش ها و زیر سئوال بردن ارگان های موجود در کشور بود که می خواستند نژاد پرستی، مقام پرستی و حاکمیت هوا و هوس ها را پیاده کند.

وی گفت: با فتنه نمی شود با عجله برخورد کرد بلکه باید آن را مهار و چهره های آن را شناخت و افشا کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به وجود تحریم ها بیان کرد: این معضل را با همدلی باید رفع کرد و البته، رئیس جمهور نیز با حضور در جلسات متعدد قول کاهش ارز و دلار و ... را داده است.

کریمی اظهار کرد در جواب به سوالی مبنی بر بودجه شهر مشهد اظهار کرد: بودجه شهر مشهد 6 هزار میلیارد تومان است که اگر خوب مدیریت شود، خدمات فرهنگی بیشتر و بهتری به مردم ارائه می شود .

وی با تاکید بر اولویت های چهار ساله نمایندگان مشهد و کلات افزود: رسیدگی به مشکلات یک میلیون نفر جمعیت حاشیه نشین مشهد، مسائل فرهنگی شهر، زائران، زیارت و بافت اطراف حرم، مسائل عمرانی و ترافیکی و همچنین مسائل بهداشتی، پنج اولویت مهم این نمایندگان است./ب


برچسب ها: تنگه ، هرمز ، قفل ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.