اعلام آمادگی شهرداری منطقه 22 برای بازنگهداشتن جاده های شمالغربی پایتخت

شهرداری منطقه 22 با نزدیک شدن به روزهای برفی از آمادگی این منطقه به منظور باز نگهداشتن مسیرهای تردد شهروندان در محدوده شمال غرب پایتخت خبر داد.

حسین مرادی شهردار منطقه 22 با اشاره به شروع فصل بارندگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شهرداری منطقه 22 با به کارگیری تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارد سعی در جلوگیری از آبگرفتگی و بسته شدن مسیرهای تردد شهروندان در محدوده شمال غربی پایتخت خواهد داشت.
وی افزود: در راستای این امر شهرداری منطقه 22 از 17 دستگاه گریدر، 16 دستگاه خاور، 12 دستگاه کامیون تیغه دار، 10 دستگاه کامیون تمام چرخ، جرثقیل، بیل مکانیکی، بالابر، نمک پاش و نیز 145 نفر نیروی کارگر استفاده خواهد کرد.
وی ادامه داد: امسال علاوه بر تجهیزات مکانیکی تعداد 8 سایت برف روبی در نواحی 4 گانه منطقه برپا شده که از این میان 4 سایت به عنوان ستادهای مرکزی برف روبی در منطقه فعالیت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: حدود 300 مخزن شن و نمک در معابر بزرگراهی و شریانی و نقاط حساس مانند مدارس و بیمارستان ها تعبیه شده که در موقع لزوم به کار گرفته خواهد شد.
مرادی خاطر نشان کرد: همچنین اقدامات و هماهنگی های لازم با مسئولان راه و ترابری، راهنمایی و رانندگی، اورژانس در زمان بارش برف در معابری چون آزادراه کرج و جاده روستایی واریش، صورت گرفته است./ل
برچسب ها: شهرداری ، منطقه ، مرادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار