مشهد/رییس سازمان عقیدتی و سیاسی کل ارتش:

شهدا، سند افتخار ملت قهرمان ایران هستند

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی کل ارتش گفت: شهدا، سند افتخار ملت قهرمان ایران هستند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از عقیدتی و سیاسی لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) ،حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در جمع خانواده های معظم شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مهمانسرای الغدیر این سازمان اظهار داشت : شهدای عظیم الشان سند افتخار ملت قهرمان ایران هستند که بر تارک 8 سال دفاع مقدس همچون ستارگانی می درخشند.

وی ادامه داد : اگر این رشادت ها و خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای آحاد ملت و جوانان مطرح شود بهترین نتیجه را گرفته و یکی از طرقی که می توانیم به شهدا ادای دین کنیم شناساندن همه جانبه شهدا برای نسلهای آینده می باشد .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت : نباید فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس فراموش شود و برگزاری چنین مراسمی در ایام سالگرد شهدا، یادآوری رشادت ها و ایثارگری های آن دوران است .

وی در ادامه گفت : جامعه ای که بتواند آرمان شهدا را به خوبی درک و ترویج دهد ، شاهد گسترش معنویت ، کاهش فساد و ناهنجاری ها خواهیم بود و جامعه ای سالم و الهی خواهیم داشت .

آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری کشورهای اسلامی گفت : بیداری اسلامی کنونی الهام گرفته از فرهنگ شهادت طلبی رزمندگان و دوران دفاع مقدس کشور ماست .

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دژی مستحکم بود که به هیچ وجه قابل تسخیر نیست و امنیت امروز ما مرهون قطعه قطعه شدن شهدای ماست.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی کل ارتش با اشاره به این که وحدت مسوولین و مردم باعث ایستادگی در برابر زورگویان بیگانه است ، گفت : امروز که دشمنان ما را از طریق فرهنگی ، اقتصادی در تحریم قرار داده اند اطاعت از ولی فقیه زمان باعث می شود تمام مکر و دسیسه های اجانب نقش بر آب شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد امید و نشاط ، تقویت روحیه خودباوری در بین آحاد جامعه، دین مداری ، ولایتمداری و بصیرت افزایی را بعنوان پیام شهدا ذکر کرد و گفت : در این موقعیت حساس که دشمنان در پی ضربه زدن جامعه و نظام اسلامی ما هستند همه گوش به اوامر ولی فقیه هستیم تا خدای نخواسته به نظام آسیبی وارد نشود .

آل هاشم با اشاره به برگزاری یادواره شهدا گفت : تجلیل از خانواده شهدا ، تجلیل از مردانگی و مروت است .

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با توجه به هفته بسیج گفت : بسیج نیاز به تعریف و تمجید ندارد و ما نیازمند به بسیج هستیم چون در مواقع بحران این بسیج است که کارگشاست .

آل هاشم ادامه داد : نقش رسانه ها در شرایط کنونی در حفظ وحدت در جامعه بسیار حیاتی است و باید در مقابله با دشمن و استکبار جهانی تبلیغات خودشان را بکار گیرند و با تبلیغات خودشان به جنگ تبلیغاتی علیه دشمن بروند.

در این مراسم از 23 شهید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که درسانحه هوایی آذر ماه 1384 به فیض شهادت نائل آمدند تجلیل شد./س  


برچسب ها: رییس ، سازمان ، عقیدتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.