نقوي حسيني:

آلمان در تامين امنيت سفارتخانه جمهوري اسلامي کوتاهي کرد

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: پليس آلمان در تامين امنيت سفارتخانه‌ ايران کوتاهي کرد و اين مسئله در کميسيون امنيت مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

سيدحسين نقوي‌حسيني نماينده ورامين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: مطابق اطلاعاتي که ما در دست داريم کشور آلمان در تامين امنيت سفارتخانه ما در آلمان کوتاهي کرده و پليس آلمان موظف است که امنيت سفارتخانه را تامين کند.

وي افزود: اين تهاجم سازمان يافته بوده و از قبل در جلوي ساختمان سفارت تجمع شده بود و پليس به راحتي مي‌توانسته جلوي اين تهاجم را بگيرد اما در انجام اقدامات لازم کوتاهي کرده و بعد از تهاجم به محل رسيده که قرار است اين مسئله در جلسه اين هفته کميسيون امنيت ملي بررسي شود.

وي همچنين تصريح کرد: خوشخبتانه اطلاعات در اين مورد کاملا شفاف و کامل بوده و نيازي به حضور وزير امور خارجه و تامين اطلاعات جديد نيست و پس از بررسي در کميسيون،آنچه را که وزير امور خارجه بايد دنبال کند، اعلام مي‌کنيم.

نقوي حسيني خاطر نشان کرد: ما خواهان قطع ارتباط يا کاهش ارتباط با ساير کشورها نيستيم و اعتقاد داريم که روابط ديپلماتيک با تمام کشورها به غير از رژيم اشغالگر قدس و آمريکا بايد تقويت شود اما از کشورها مي‌خواهيم که به مسئوليت بين المللي خود عمل کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار