یاسوج/

سیاست جمعیت هلال احمر كشور بكارگیری مدیران توانمند است

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر كشور گفت: یكی از سیاست های اصلی این نهاد بكارگیری مدیران توانمند و جوان در استان های مختلف بوده كه تاكنون در این زمینه موفق عمل كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'امیرحسین آزادی وفا' در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر كهگیلویه و بویراحمد افزود: امدادگری و خدمت كردن در جمعیت هلال احمر توفیق الهی است و نوعی عبادت محسوب می شود.
آزادی وفا اظهار كرد: از ابتدای امسال تاكنون علاوه بر اقدامات موثر برای توسعه امكانات سخت افزاری، امدادی و خودرویی جمعیت هلال احمر 31 استان كشور چهار فروند بالگرد نیز وارد سیستم امدادرسانی هوایی این نهاد شده است.
وی عنوان كرد: چارت سازمانی جمعیت هلال احمر كشور اصلاح شده و بزودی برای اجرا به استان ها ابلاغ خواهد شد.
آزادی وفا گفت: همایش یك روزه تصمیم سازی و هم اندیشی مدیران عامل جمعیت هلال احمر 31 استان كشور 29 آذر امسال در تهران برگزار می شود.
وی افزود: از دستگاه های مختلف اجرایی كهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود برای خدمت رسانی هر چه مطلوبتر همكاری، همدلی و تعامل لازم را با سرپرست جمعیت هلال احمر این استان داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار كهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: پذیرش مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت و تكلیفی سنگین برای خدمت رسانی است.
'غلامعلی رضوانی' افزود: مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر كهگیلویه و بویراحمد خدمات ارزنده ای ارائه كرد و سرپرست این نهاد نیز فرد جوان و توانمندی است كه برای موفقیت هر چه بیشتر به تعامل همكاران و سایر نهادهای دولتی استان نیاز دارد./ب


برچسب ها: جمعیت ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.