تیم لیگی باید اسپانسر قوی داشته باشد

هدیه امام رضا را باید در لیگ نگه داریم

رئیس هیئت هندبال قزوین گفت: تیمی که به لیگ می آید باید اسپانسر قوی داشته باشد تا با خیال راحت به سراغ حریفان برود.

سید محمد حسینی ، رئیس هیئت هندبال قزوین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نخستین حضور خود را در لیگ تجربه می کنیم و می خواهیم در این رقابتها بمانیم اسپانسر هم  داریم که کمک ناچیزی کرده است برای اینکه تیمی که به لیگ می آید عملکرد مطلوب داشته باشد و باید اسپانسر  قوی  داشته باشد.

 وی تصریح کرد: باشگاه فرهنگی هنری کاسپین شهرداری های قزوین اسپانسری ما را قبول کرده است و 60-50 درصد نیز به ما کمک نموده است و انتظار داریم این کمکها 100 درصدی شود البته با مدیر کل و اعضای هیئت رئیسه این مجموعه صحبت هایی در این مورد کرده ایم که قول داده اند در یکی دو هفته آینده این کمکها را افزایش دهند.

 حسینی در ادامه گفت:  به ما در روز میلاد امام رضا خبر دادند که می توانید در مسابقات لیگ حضور پیدا کنیم  برای همین باید این هدیه این امام عزیز را نگه داریم.

 وی عنوان کرد:  در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فردا به مصاف ستاره فروغ کرمان خواهیم رفت این تیم را آنالیز کرده ایم و شناخت کافی از آن داریم و برای برد به میدان می رویم.

 حسینی تاکید کرد:  هم اکنون در رده 9 جدول لیگ قرار داریم و بین کاسپین و تیم های رده ششم تا هشم هم 4 امتیازی هستند و اگر بتوانیم فردا نماینده کرمان را ببریم به رده پنجمی یا ششمی صعود خواهیم کرد.

وی یاد آور شد:  با این شرایط در لیگ ماندنی هستیم و در صورتی که وعده های مسئولین برای حمایت بهتر از تیم محقق شود در پایان فصل حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

 حسینی اضافه کرد:  ما برنامه ریزی خوبی در هندبال داریم در مسابقات نوجوانان که مدتی پیش در قزوین برگزار شد و قهرمان شدیم در قسمت جوانان نیز عملکرد خوبی داشتیم و هم اکنون نیز در لیگ تیم داریم و اگر از نظر مالی نیز تامین باشیم بهتر از اینها خواهیم بود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مهم ترین مشکل ما، مالی است و تاکنون 50 درصد طلب بازیکنان غیر بومی اصفهانی خود را پرداخت کرده ایم  و معضل اصلی برای خودمان است که باید تیم را از این شرایط در آوریم چرا که کاسپین برای قزوین است و باید در کورس رقابت های لیگ حضور داشته باشد./آق
برچسب ها: هدیه ، امام رضا ، تیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار