سارق با خودرو با پای پیاده، با دوچرخه باز هم نتوانست بگریزد

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه از دستگیری سارقی یاد کرد که به هر طریقی سعی بر فرار از دست مأموران را داشت.


سرهنگ علیرضا عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: مأموران با دقت در عملکرد خود در حین گشت زنی در صدد هستند سارقان و مجرمین را شناسایی و دستگیر نمایند.
وی افزود: مأموران گشت این کلانتری طی گشت زنی های مستمر خود بر محدوده خیابان کریم شاهان به یک دستگاه خودروی 405 مشکی دارای یک نفر سرنشین که در حال پرسه زدن بود مشکوک شده که پس از استعلام از مرکز مشخص گردید خودرو سابقه سرقت دارد.
این مقام مسئول با اشاره به بی توجهی راننده خودرو به فرمان ایست پلیس گفت: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح یک تیر هوایی از اسلحه کمری شلیک ولی باز راننده توجهی نکرد تا اینکه مأموران با به کارگیری شگردهای خود، خودروی مذکور را در تقاطع سوم نیروی هوایی متوقف کردند.
عظیمی در خاتمه با اشاره فرار مجدد متهم آن هم با پای پیاده خاطرنشان کرد: مأموران پس سه بار فرمان ایست با شلیک دو تیر هوایی وی را متوقف ساخته و دستگیر می نمایند که در بازرسی از خودروی متهم یک عدد چراغ گردان سیار و دو عدد ضبط کشف گردید که در نهایت با انتقال متهم به کلانتری در بازجویی های اولیه خود را به هویت علیرضا معرفی نمود./ف
برچسب ها: مأموران ، مشکی ، نفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار