افزایش جرم و جنايت در ميان آسيب ديدگان توفان سندي

با گذشت بیش از شش هفته از توفان سندی، میزان جرم و جنایت در این مناطق به شدت افزایش یافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تی وی ؛ گرچه عملیات بازسازی در مناطق توفان زده نیویورک ادامه دارد، اما با گذشته یک ماه و نیم از این توفان هنوز بسیاری از مناطق ویران است. این شرایط نه تنها زندگی را برای ساکنان این مناطق دشوار کرده است بلکه باعث شده است تا آمار جرم و جنایت نیز بیشتر شود. بسیاری از ساکنان منطقه از کندی در روند بازسازی ناراضی هستند و آن را علت افزایش جرم و جنایت و دزدی از منازل مردم می دانند.یکی از ساکنان مناطق توفان زده گفت بارها به خانه من دزد آمده است و علت آن هم نابسامانی اوضاع در اینجاست.

برخی از خانه ها که ساکنان آن هنوز بازنگشته اند، بهترین جا برای دزدی است. برخی معتقدند سارقان از این شرایط سوءاستفاده می کنند و با فریب مردم اموالشان را می دزدند. تا کنون چند نفر در این مناطق به علت دزدی بازداشت شده اند.

بسیاری از مردم دولت مرکزی را مسئول این مشکلات می دانند. یکی از زنان که خانه اش در توفان آسیب دیده گفت سازمان دولتی مدیریت حوادث غیرمترقبه اصلا به طوفان زدگان کمک نمی کند و فقط به فکر خود است. من هنوز جایی برای زندگی و خوابیدن ندارم. من هیچ پولی در حسابم ندارم.پال براون سخنگوی اداره پلیس نیویورک گفت با وجود اینکه نیروهای آنها پیوسته در منطقه گشت زنی می کنند، میزان دزدی در این مناطق دوازده برابر شده است.
برچسب ها: توفان ، سندی ، جرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار