اردبیل /

صهیونیست‌ها از مقررات بین‌المللی مصون نیستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس رد درخواست سازمان ملل از سوی صهیونیست‌ها مبنی بر پیوستن به معاهده ان پی تی را اثبات روحیه استکباری صهیونیست‌ها دانست و گفت: صهیونیست‌ها از مقررات بین‌المللی مصون نیستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور درخصوص رد درخواست سازمان ملل از سوی صهیونیست‌ها مبنی بر پیوستن به معاهده ان پی تی، با بیان اینکه اقدام صهیونیست‌ها به معنای زیرسوال بردن مشروعیت سازمان ملل است، گفت: جامعه جهانی یک بار دیگر به ماهیت و خوی درندگی رژیم صهیونیستی پی برد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، سرعین و نیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیسیتی تابع هیچ قانونی نیست، تصریح کرد: دولتمردان رژیم جعلی اشغال‌گر قدس بارها نشان داده‌اند که قصد دارند با زور و خشونت حاکم دنیا باشند.

حقیقت پور با بیان اینکه صهیونیست‌ها خود را مصون از قوانین بین‌المللی می‌دانند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی با داشتن زرادخانه‌های اتمی که هیچ‌گاه اجازه بازدید از آنها را به نهاد‌های ذی ربط نداده است خطرعمده‌ای برای منطقه به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه با آشکارشدن موضع صهیونیست‌ها در قبال سازمان ملل دیگرجامعه جهانی باید رویکرد منطقی در برابر این رژیم جعلی اتخاذ کند، افزود: کشور‌های غربی حامی صهیونیست‌ها نیز به ماهیت این رژیم جعلی پی برده‌اند و این اتفاق  از احضار سفرای برخی کشورها از تل آویو بیشتر نمایان شده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه غرب باید از حمایت صهیونیست‌ها دست بردارد، تصریح کرد: حمایت از رژیم جعلی که تابع هیچ قانون و قاعده‌ای نبوده قطعا به نفع غرب و حامیان رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

مقامات رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه سازمان ملل برای ما مشروعیت ندارد، درخواست این سازمان بین‌المللی را برای پیوستن به معاهده ان‌پی‌تی و شفاف‌سازی هسته‌ای را رد کرد./س

 

برچسب ها: اردبیل ، پیوستن ، به ، معاهده ، ان ، پی ، تی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.