گیلان/

توسعه مناسبات اقتصادی گیلان و تاجیکستان

راهکارهای گسترش روابط اقتصادی و تجاری ، صنعتی گیلان و تاجیکستان در دیدار استاندار گيلان و هیات سرمايه گذاری تاجيكستان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، استاندار گیلان افزايش مناسبات دو طرف را مقدمه گسترش تبادلات تجاری و اقتصادی دانست و گفت : برای شناخت ظرفيت های موجود سرمايه گذاری در تاجيكستان در اولين فرصت بخش خصوصی گيلان به سرپرستی معاون برنامه ريزی يا يكی از مديران كل اقتصادی بازديدی از این کشور داشته باشد .
کیهان هاشم نیا از هیات تاجيكستانی خواست در مدت اقامت خود در گیلان از صنايع پايه ای استان دیدن کنند و از نزدیک با توانمندی های صنعتی و کالاهای باکیفیت صادراتی گیلان آشنا شوند
.
در اين جلسه ، عبدالقادر رحيم اف ؛ نايب رئيس حقوقدانان تاجيكستان نيز با اشاره به پیوندهای تاریخی و فرهنگی دو ملت ، گفت: تاجيكستان بدنبال شريك سرمايه گذاری در بخش های ، بهداشت ، كشاورزی و صنعت است.
در اين جلسه معاون برنامه ريزی استانداری ، مديركل اقتصاد و دارايی ، مديركل اتاق بازرگانی و صنايع و معادن ، عبدالقادر رحيم اف نائب رئيس حقوقدانان تاجيكستان و جمعي از سرمايه گذاران بخش خصوصی از دوطرف حضور داشتند./ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.