حاشيه‌هاي امروز بهارستان/

از قرار گرفتن مجلس روي غلتك تذكر تا خنده و اخم وزير با دريافت كارت زرد

جلسه علني امروز(يكشنبه) بهارستان هم همچون روزهاي گذشته با حاشيه‌هاي متعددي همراه بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، چهل و هفتمين جلسه علني بهارستان اين بار نسبت به ساير جلسات پيشين با حاشيه‌هاي متفاوتي همراه بود.

**حضور دوباره وزير آموزش و پرورش در صحن بهارستان

حميدرضا حاجي‌بابايي وزير‌آموزش و پرورش امروز دوبار به صورت متوالي در صحن علني مجلس حضور يافت. وزير آموزش و پروش ابتدا براي ارائه گزارش در خصوص حادثه آتش‌سوزي دبيرستان روستاي شين آباد پيرانشهر و بار دوم نيز براي پاسخ به سوال تعدادي از نمايندگان در جايگاه سخنراني بهارستان حضور يافت.

اما نكته جالب توجه حضور آقاي وزير اين ابود كه وي ابتدا خنده‌کنان وارد مجلس شد و خنده‌کنان نيز صحن را ترک کرد ولي بار دوم خنده را جا گذاشت و بدون خنده از صحن رفت چرا که نمايندگان اولين کارت زرد خود را به او نشان دادند.

حاجي‌بابايي که براي پاسخگويي درخصوص آتش‌سوزي در مدرسه شين‌آباد پيرانشهر در صحن حضور يافته بود با تجمع نمايندگان در اطراف خود مواجه شد که رئيس مجلس چندين بار درباره موضوع تذکر داد و از نمايندگان خواست که در صندلي‌هاي خود نشسته و در رأي‌گيري‌ها شرکت کنند.

**قرار گرفتن مجلس روي غلتك تذكر

يکي از مهمترين حواشي جلسه امروز بهارستان که بيشتر از متن، وقت نمايندگان را گرفت تذکر و اخطار نمايندگان بود که باعث شد در عرض 2 ساعت نمايندگان صرفا بتوانند تنها دو تبصره تصويب کنند.

علي لاريجاني رئيس مجلس بارها از نمايندگان خواست تا تذکراتي که مربوط به موضوع جلسه نيست را مطرح نکنند و خطاب به آنان گفت: مجلس روي غلتك تذكر افتاده است!

**انتقاد کوچک‌زاده نسبت به عملکرد دهقان

مهدي کوچک‌زاده نماينده تهران که بارها نسبت به عملکرد دهقان عضو هيئت رئيسه انتقاد کرده بود ،گفت: آقاي دهقان عدالت را در خصوص اسامي تذکر‌دهندگان رعايت نمي‌کنند.

کوچک‌زاده که خواستار وقت مازاد براي تذکر و اخطار قانون اساسي بود بارها از لاريجاني خواست تا اين وقت را در اختيار وي قرار دهد که لاريجاني در پاسخ گفت: آقاي کوچک‌زاده بفرماييد بنشينيد بايد نوبت شما بشود بعد تذکر و اخطار قانون اساسي ارائه کنند.
انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار