ساري/

حضور شمشیرباز مازندرانی در رقابت‌های جام جهانی

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران از حضور شمشیرباز مازندرانی در ترکیب تیم ملی جوانان در رقابت‌های جام جهانی تهران خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، علی رمضانی امروز در شهرستان ساری بیان داشت: در مسابقات شمشیربازی جام جهانی تهران که 25 و 26 آذر به میزبانی تهران برگزار می‌شود، محمد شجاعی شمشیرباز مازندرانی در اسلحه اپه برای تیم ملی جوانان به میدان می‌رود.

وی گفت: شجاعی از شمشیربازان جوان و با استعداد تیم ملی است که تجربه بسیار خوبی در این رشته ورزشی دارد.

وی گفت: مسابقات جام جهانی شمشیربازی تهران در بخش جوانان و در قسمت اسلحه اپه و سابر با حضور کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران از حضور 13 کشور اروپایی و آسیایی در این دوره از رقابت‌ها خبر داد و افزود: کشورهای پرتغال، دانمارک، ترکیه، قرقیزستان، گرجستان، کویت، قطر، ترکمنستان، آذربایجان، ارمنستان، اردن، عراق، به همراه تیم ملی ایران در این مسابقات حضور دارند.

رمضانی تصریح کرد: مسابقات شمشیربازی جام جهانی تهران در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده و ناظر فدراسیون جهانی این مسابقات نیز جنوکاموتی از مجارستان است که عضو پزشکی فدراسیون جهانی شمشیربازی محسوب می‌شود.

وی از حضور نماینده مازندران در لیگ شمشیربازی کشور خبر داد و اظهار داشت: مسابقات لیگ شمشیربازی قهرمانی کشور پس از رقابت‌های جام جهانی تهران با حضور 10 تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: تیم هیئت شمشیربازی ساری با حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان، هیئت شمشیربازی استان و شهرستان ساری در لیگ کشور شرکت می‌کند./ج1

برچسب ها: ساری ، شمشیرباز ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.