ادکلن ساخت غزه به یاد موشک های ایرانی (+عکس)

قیمت هر بطری عطر، 50 شیکل اسرائیل (معادل 15 دلار) است. در بطری های زنانه عبارت "عطری که مقاومت نمی کند" درج شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ یک شرکت عطر سازی در غزه، عطری را به نام " ام 75 " تولید کرد.
 به نقل از شبکه العربیه، نام این ادکلن از موشک های "ام 75" گرفته شده است که گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس آنها را در جنگ اخیر غزه، به سمت شهر تل آویو شلیک می کرد.
"شادی عدوان" مدیر شرکت عطرسازی "خلیک استایل" (خوشتیپ باش) گفت: این عطر جدید برای مردان و زنان تولید شده است. بوی این عطر جدید شبیه بوی موشک های گروه های مقاومت، باعث سرزندگی و فرحبخشی می شود.
وی افزود: این شرکت توسط چهار بازرگان فلسطینی در سال 1999 در غزه تاسیس شد. بطری های 60 میلی لیتری این عطر جدید از چین وارد می شود تا در کارخانه ای در غزه، پر شوند.



ام 75  یکی از انواع موشک های ایرانی است.  گروه های مقاومت فلسطینی در جنگ اخیر غزه، توانستند با شلیک این موشک ها با برد 75 کیلومتری ، شهر تل آویو اسرائیل را پس از 20 سال مورد هدف قرار بدهند.
شرکت "خلیک استایل" به هر کدام از وزیران کابینه حماس، اسماعیل هنیه نخست وزیر و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس نیز یک بطری از این عطر هدیه داده است. این شرکت قصد دارد مرکز فروشی را در گذرگاه رفح در مرز مصر و نوار غزه راه اندازی کند.
این عطر در بطری هایی به رنگ های مشکی و سبز برای مردان و مشکی و صورتی برای زنان به بازارهای منطقه غزه عرضه شده است.
قیمت هر بطری عطر، 50 شیکل اسرائیل (معادل 15 دلار) است. او دلیل قیمت بالای این عطر در مقایسه با سطح پایین زندگی در غزه را تیراژ محدود و استفاده از مواد اولیه مناسب می داند.
در بطری های زنانه این عطر عبارت "عطری که مقاومت نمی کند" و بر روی بطری های مردانه عبارت "برای کسی که عاشق پیروزی است" درج شده است.
برچسب ها: ادکلن ، غزه ، موشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار