یک بازی جذاب برای رایانه؛

مسابقه‌اي در آسمان‌ها + دانلود

Sky Track نام بازي هيجان‌انگيز، زيبا و متفاوت است که شما می توانید آن را اینجا دانلود کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Sky Track مسابقه رالي ماشين‌هايي کوچک و جذاب است که در پيست‌هاي پيچ‌وا‌پيچ با يکديگر به مسابقه سرعت مي‌پردازند. پيست‌هاي بازي پر از سراشيبي‌ها و سربالايي‌ها است.علاوه بر اين که موانع متنوعي نيز در طول مسير مسابقه قرار داده شده است تا کار براي بازيکن سخت‌تر شود. در کنار همه اين سختي‌ها، پيست‌ها در آسمان معلق هستند و کافي است که کمي از جاده منحرف شويد تا از پيست به بيرون سقوط کنيد و وقت را از دست بدهيد.

بازيکن بايد از آغاز مسابقه آماده باشد تا بتواند از رقباي جدي خود سبقت بگيرد و آن‌ها را کنار زده و جلوتر از بقيه خود را به آخر پيست برساند. چرا که هوش‌مصنوعي بازي در حد قابل قبولي است و کافي است که کمي بازي را شل بگيريد تا از همه رقبا عقب بمانيد.





برخورد با موانع و سقوط از پيست از امتياز شما مي‌کاهد و اگر آخر شويد، امتياز منفي نيز شامل حال شما مي‌شود. اگر از ابتدا مسابقات را اول شويد، مي‌توانيد ماشين خود را تقويت کرده و يا ويژگي‌هاي ظاهري آن را تغيير دهيد.

شما مي‌توانيد در هر زماني که دوست داشتيد به بازي پايان دهيد چون اين بازي به صورت خودکار ذخيره مي‌شود و ادامه آن به راحتي امکان‌پذير است. در صورت تمايل اين بازي را با حجم 22 مگابايت از نشاني زير دانلود کنيد.

برای دانلود اینجا را کیک کنید.



منبع : بایت
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۵۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۱
خیلی دانلود وقت میبره
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۴۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۱
انتی ویروسم نمی زاره این بازی رو دانلود کنم جلوی دانلود رو میگیره راهی هست که نذاشت نود 32 جلوی ورود به برخی سایت ها رو نگیره؟ جواب رو برام ایمیل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۱۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۱
سلام
اره باید فایر وال انتی ویروستون رو غیر فعال کنید تا مشکلی در ورود به سایت ها رو نگیره
Iran (Islamic Republic of)
HESAM
۱۷:۰۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۱
لینک دانلودتون خرابه لطفا درستش کنید
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۷:۰۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۱
لینک دانلود مشکلی ندارد. فقط به علت سنگینی برنامه باید صبر کنید
آخرین اخبار