خبر فوری :

انفجار سه بمب در نزديکي وزارت کشور سوريه

انفجار سه بمب که یکی از آنها به وسیلۀ خودرو بمب گذاری شده در مقابل یکی از ورودی های ساختمان وزارت کشور روی داد، منجر به کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان شد

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه   کفر سوسه در دمشق خبر داد.

تروریستها با سه انفجار از جمله انفجار یک خودرو بمب گذاری شده ، مقر وزارت کشور را هدف قراردادند.

 وزارت کشور سوریه در منطقه کفر سوسه در مرکز شهر دمشق واقع است و در محدوده آن تدابیر امنیتی شدید اتخاذ شده است، با این حال عامل انتحاری از پستهای امنیتی عبور کرده و خود را به در ورودی وزارتخانه رساند.

 بر اثر این انفجارها چند تن از نگهبانان در ورودی وزارتخانه جان باخته یا زخمی شدند. منابع بیمارستان مواساه در مجاورت وزارت کشور هم اعلام کردند درپی این انفجار، جنازه سه نفر و22 زخمی به این بیمارستان منتقل شدند.

وزارت کشور سوریه در بیانیه ای پس از وقوع انفجارها اعلام کرد، به سرلشکر محمد ابراهیم شعار وزیر کشور و افسران ارشد این وزارتخانه اسیبی نرسیده است.

برپایه این گزارش ، برخی از مغازه داران و اهالی منطقه کفر سوسه از صدای مهیب انفجارها خبردادند و عاملان این جنایت را مزدوران خارجی دانستند که با دستور گرفتن از طرفهای بیگانه درصدد متزلزل کردن آرامش و تخریب سوریه برآمدند.

 این سه انفجار خسارتهای زیادی به دیوار خارجی ساختمان وزارت کشور رساند.

این انفجارهای تروریستی و پیش از آن انفجار چهار بمب در مجاورت ساختمان مرکزی دادگستری شهر دمشق. منطقه جرمانا که صبح امروز رخ داد ، از استیصال شورشیان مسلح در برابر عملیات ارتش حکایت دارد، پس از آنکه نیروهای ارتش جاده فرودگاه شهرهای دمشق و حلب را از چنگ گروه های مسلح تروریستی درآوردند.

بنا بر این گزارش، انفجار سه بمب که یکی از آنها به وسیلۀ خودرو بمب گذاری شده در مقابل یکی از ورودی های ساختمان وزارت کشور روی داد، منجر به کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان شد.

برچسب ها: سوریه ، اسد ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار