می‌دانستم قهرمان می‌شوم؛

زماني:میزبانی اماراتی‌ها بسیار ضعیف است

قهرمان پرش سه گام بانوان مسابقات غرب آسیا گفت: پیش از آغاز مسابقات می‌دانستم که به مقام قهرمانی می‌رسم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛جواهر زمانی، در مورد قهرمانی‌اش در مسابقات دومیدانی غرب آسیا اظهار داشت: این رقابت‌ها سطح متوسطی داشت و کیفیتش بالا نبود و انتظارات‌مان را برآورده نکرد.

به طور قانونی باید تخته را از ۱۱ متر قرار دهند، اما در این مسابقات به خاطر ۲ ورزشکار عرب از ۹ متر قرار داده بودند که همین موضوع کارمان را سخت تر کرد.

وی گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط تمرینات، بدن‌های‌مان آماده انجام مسابقه نیست، اما با وجود این وضعیت گفته بودم که به مقام قهرمانی می‌رسم و خوشبختانه همین اتفاق نیز افتاد. امیدوارم روز پنجشنبه نیز در پرش طول بتوانم مدال خوش رنگ دیگری را برای کشورم به دست آورم.

قهرمان پرش سه گام ایران با اشاره به میزبانی ضعیف امارات در این رقابت‌ها عنوان کرد: میزبانی مسابقات بسیار ضعیف است به طوری که اندازه گیری رکوردها به صورت دستی انجام می‌شود و در این صورت هم رکورد دقیق ورزشکار محسوب نمی‌شود و با خطا همراه است.

مسئولان مسابقات همچنین برای انجام مسابقه بسیار دیر به ما اعلام کردند و به همین خاطر نتوانستیم خودمان را خوب گرم کنیم. جواهر زمانی در این مسابقه با رکورد ۱۲ متر و ۳ سانتی متر به مقام قهرمانی دست یافت. د

ومین دوره مسابقات قهرمانی غرب آسیا از روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه در دبی امارات آغاز شده و روز شنبه ۲۵ آذر ماه به پایان می‌رسد. ایران دوره گذشته نایب قهرمان شده بود./با
برچسب ها: زمانی ، سه گام ، غرب آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار