تلاش براي رسيدن به جشنواره فيلم فجر؛

تدوين "نيكان وبچه غول" به پايان رسيد

تدوين فيلم سينمايي "نيكان و بچه غول" به كارگرداني "رحمان رضايي" به پايان رسيد.

رحمان رضايي (كارگردان فيلم سينمايي "نيكان و بچه غول") در خصوص وضعيت روند ساخت اين فيلم در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: هم اكنون تدوين فيلم سينمايي "نيكان و بچه غول" به پايان رسيده است و تلاش مي كنيم تا فيلم براي شركت در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر آماده شود.
وي در ادامه افزود: تدوين اين پروژه به عهده "نيما حسن دوست" صورت گرفته اما هنوز صدا گذاري اين پروژه آغاز نشده است.
رضايي اظهار داشت: فيلم "نيكان و بچه غول" به صورت رئال و انيميشن فيلمبرداري شده و از جلوه هاي ويژه رايانه اي نيز بهره‌مند است.

**حضور احتمالي در جشنواره سي و يكم

وي افزود: تمامي تلاشمان را مي كنيم تا فيلم اولين نمايش خود را در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر داشته باشد كه پيش تر قرار بود اين فيلم براي شركت در بيست و ششمين جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان آماده شود كه مقدور نشد.گفتني است؛ در اين فيلم بازيگراني چون ويشگا آسايش، رامبد جوان، انوشيروان ارجمند، صالح آقاميرزايي، علي خلج، فرامرز روشنايي و شقايق فراهاني به ايفاي نقش پرداخته و فيلم با حمايت بنياد سينمايي فارابي به صورت كروماكي در حال توليد است.
همچنين؛ در خلاصه داستان اين فيلم آمده پسر بچه اي به نام نيكان به همراه خانواده خود براي تفريح به دامنه كوه مي روند، اما نيكان به درون گودالي مي افتد و با دنيايي اسرار آميز مواجه مي شود و در ادامه با بچه غولي به نام خوخو آشنا مي شود.
گفتني است؛ تهيه كنندگي اين پروژه را حبيب الهياري به عهده دارد./ص
برچسب ها: سینما ، نیکان وبچه ، غول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار