براي رياست هيئت هندبال تهران

فقط تا 29 آذر فرصت داريد

دبير هيئت هندبال تهران گفت: افرادي که قصد دارند تا براي تصدي پست رياست هيئت ثبت نام کنند تا روز سه شنبه 29 آذر فرصت دارند.

علي اصغرپور مقدم دبير هيئت هندبال تهران، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مجمع انتخاباتي رياست هيئت روز 30 دي در محل اين هيئت برگزار خواهد شد و با توجه به اتمام رياست طالب افرادي که قصد دارند در اين پست باشند، تا سه شنبه 29 آذر فرصت دارند تا ثبت نام کنند و البته رئيس فعلي هيئت که 4 سال است در اين سمت مي باشد، مي تواند کانديدا شود.

وي تصريح کرد: مسابقات هندبال قهرماني تهران از روز پنج شنبه 23 آذر در رده هاي نوجوانان و جوانان در باشگاه طرقان (رسالت) آغاز شده است و هر هفته روزهاي پنج شنبه ادامه مي يابد.

پورمقدم در ادامه گفت: رقابتهاي هندبال قهرماني بزرگسالان نيز از دو هفته پيش آغاز شده است و اين مسابقات نيز به مانند ساير ديدارها در روز پنج شنبه صورت مي گيرد.

وي اشاره کرد: اين رقابتها به احتمال زياد يک ماه طول خواهد کشيد و تيم هاي برتر در رده نوجوانان براي مسابقات قهرماني کشوري سال آينده، آماده مي شوند.

بخش جوانان براي رقابتهاي قهرماني کشوري که در اسفند سال جاري برگزار خواهد شد، آماده مي شوند و بزرگسالان در مسابقات دهه فجر امسال حضور مي يابند.

پورمقدم گفت: اين رقابتها هر سال در تهران برگزار مي شود و قدمت ديرينه اي دارد و اختتاميه آن روز 6 بهمن سال جاري مي باشد و در جشن هندبال استان با حضور خانواده تيم هاي برتر تقدير و تشکر مي شود.

وي اضافه کرد: باشگاه فرهنگي تهران جوان از قديمي هاي استان براي اولين بار در مسابقات قهرماني استان حضور دارد و دو تيم نوجوانان و جوانان فرستاده است و روي اين آنها سرمايه گذاري کرده است که جاي خوشحالي دارد.

پورمقدم در پايان خاطرنشان کرد؛ براي نخستين بار کلاسهاي داوري درجه 2 و 3 و مربيگري 3 را طي روزهاي آينده در تهران انجام خواهيم داد که در بخش داوري خانم ها و آقايان حضور خواهند داشت و آقايان نيز در مربيگري شرکت مي کنند که در پايان به آنها گواهي داده مي شود./آق
برچسب ها: قهرمانی ، هندبال ، مربیگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار