فرجام «سیاه سپید» در شبکه سحر

تله فیلم «سیاه سپید» مراحل پایانی تولید را در گروه فیلم و سریال شبکه جهانی سحر پشت سر می­ گذارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدتقی انصاری تهیه ­کننده و کارگردان تله فیلم «سیاه سفید» گفت: تدوین این فیلم تلویزیونی توسط حسین مرشد شیرازی به پایان رسیده و موسیقی آن نیز توسط محمد محمدعلی ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه تصویربرداری این تله فیلم اواخر مرداد ماه سال جاری به پایان رسیده بود، افزود: این کار پس از اصلاحات نهایی به زودی تحویل شبکه سحر خواهد شد.
تولید این فیلم تلویزیونی از اواسط فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تصویربرداری آن در شهرک مختار واقع در منطقه احمدآباد مستوفی تهران و همچنین روستاهای مصر و نیشابور در اطراف خور و بیابانک در استان اصفهان انجام شده است.
داستان «سیاه سپید» درباره دو رئیس قبیله از قبایل مکه به نام «عوف بن صمره» و «ابوضرار سهمی» است که بر سر یک مرتع دچار اختلاف هستند و هر یک قصد دارد مالکیت مرتع را برای مدت یک سال در اختیار بگیرد. آنها برای حل مشکل نزد ابوسفیان می­روند و وی نیز پیشنهاد برگزاری یک مسابقه را برای تعیین اینکه بهره­برداری از مرتع به کدام یک از دو قبیله برسد، مطرح می­کند. «عاتکه» دختر عوف بن صمره که سوارکار ماهری است و «عدی» پسر ابوضرار سهمی در این مسابقه شرکت می­کنند. در این بین برده سیاه­پوستی به نام «جون» به عنوان طعمه قرار می گیرد و ...
این فیلم با نقش­آفرینی بازیگرانی همچون سارا منجزی، بهزاد داوری، امیر مولوی، اصغر نیک­خواه، سودابه بیضایی، علی جاویدفر، اوژن صفاری، شهاب طباطبایی، حسین صبوری، با حضور حسن جوهرچی در نقش «ابوسفیان» و حسین توشه در نقش «ابوجهل» و همچنین معرفی امیرعلی مجلسی در نقش «جون» در گروه فیلم و سریال شبکه جهانی سحر تولید شده است.
از دیگرعوامل تولید «سیاه سپید» حسین مرشد شیرازی (دستیار اول کارگردان و برنامه­ریز)، فرامرز اسمعلی­خانی (دستیار دوم کارگردان و دستیار برنامه­ریز)، حمیدرضا رحیم­زاده (مدیر تصویربرداری)، مهرداد دادگری (صدابردار)، حسین اردستانی (طراح چهره‌پردازی)، محمدتقی انصاری (طراح صحنه)، فرانک حمزه‌ای (طراح لباس)، لادن رحمتی (منشی صحنه) و محمد مصری­پور (مدیر تولید) را می­توان نام برد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار