فومني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قهر کردن يعني نفي ارزش‌هاي اصيل انقلاب/تلاش براي حذف رقيب انتخاباتي عين ديکتاتوري است

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات با بيان اينکه اصلاح‌طلبان واقعي از قهر و شرط و شروط‌گذاري براي نظام صحبت نمي کنند، گفت:‌ جريان‌هاي سياسي داخلي مراقب باشند کاري نکنند که آب در آسياب دشمن ريخته شود.

محمد زارع فومني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛‌ درباره مطرح شدن ادعاهايي همچون "شرط گذاري" و يا "قهر" اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده اظهار داشت: ادعاي "قهر با انتخابات" به معناي زير سوال بردن  نظام و جمهوريت نظام است.

وي با بيان اينکه صحبت از قهر نشان دهنده مبارزه با خط امام (ره) است، گفت:‌ نيروهاي اصلاح‌طلب در چارچوب نظام حرکت مي‌کند؛ کساني که مخالف نظام، انقلاب و... هستند اصلا جايگاهي در نظام ندارند که بخواهند نام "اصلاح‌طلب" را روي خود بگذارد.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات با بيان اينکه بعضي‌ها با عنوان اصلاح‌طلبي مسائلي را مطرح مي‌کنند که به دنبال آن فضاي جامعه مشوش مي‌شود، عنوان کرد: جريان هاي خارج از نظام به دنبال ايجاد شکاف بين جريان هاي سياسي داخل کشور هستند؛ همراهي برخي از نيروهاي داخلي با دشمنان خارجي آينده اين گروه‌ها را متزلزل مي‌کند.

زارع‌ فومني همچنين افزود: اصلاح‌طلب کسي است که درچارچوب قانون اساسي و نظام جمهوري اسلامي برنامه‌هاي اصلاحي خود را ايجاد کند.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات نقد عملکرد گذشته اصلاح‌طلبان را ضروري دانست و اظهار داشت: عملکرد همه دولت‌ها بايد نقد شود اما نبايد به بهانه نقد درباره فضاي سياسي کشور سياه نمايي کرد و  به حذف رقبا پرداخت؛ حذف رقبا عين ديکتاتوري است.

زارع فومني همچنين متذکر شد: کسي که تابع انقلاب و خط امام(ره) باشد براي نظام شرط و شروط نمي گذارد؛ قهر کردن نفي همه ارزش‌هاي اصيل انقلاب است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: جريان‌هاي سياسي داخلي کاري نکنند آب در آسياب دشمن ريخته شود؛ به دشمنان هيچ ربطي ندارد که چه کسي در انتخابات پيروز مي شوند آن مزدوراني که به آغوش غرب پناه برده اند پناهشان براي هيچ ايراني وطن پرستي رنگ ندارد، آنها قافيه را باخته اند و از همين هم عصباني هستند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار