"کوئنتین تارانتینو" به جمع قربانیان شهر "نیوتاون" پیوست

پس از "تام کروز" اینبار نوبت "کوئنتین تارانتینو" بود که قربانی حملات تروریستی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز؛ چندی پیش پس از حادثه ی تیر اندازی در مدرسه ای شهر "نیوتاون" ایالت کانکتیکات آمریکا که باعث کشته شدن 26 نفر از جمله 20 کودک شد،اعلام شد که افتتاحیه ی فیلم "تام کروز" به نام "جک ریچل" به خاطر بیم از حملات تروریستی لغو می شود. البته این تنها باری نبود که اکران یک فیلم بخاطر ترس از حملات تروریستی لغو می شد، پیش از این هم اکران فیلم " شوالیه ی تاریکی برمی خیزد" در پاریس به همین دلیل از سوی کمپانی برادران وارنر لغو گردیدیده بود.



و حالا امروز خبری با این مضمون منتشر که احتمالا مراسم افتتاحیه و فرش قرمز فیلم آخر"کوئنتین تارانتینو" به نام "جانگو آزاد شده" به تعویق خواهد افتاد.



این فیلم داستان برده ای است سیاه پوست ( با بازی "جیمی فاکس" ) که آزاد شده است اما زن او با بازی "کری واشنگتن" زیر دست برده دار دیوانه ای با بازی "لئوناردو دیکاپریو" کار می کند و "جیمی فاکس" تلاش می کند که او را آزاد کند باید دید موفق می شود یا خیر. ستارگان این فیلم "لئوناردو دیکاپریو"، "جوناه هیل"، "ساموئل ال جکسون"، "کریستوف والتز" و "جیمی فاکس" و…می باشند. قرار بود این فیلم به مناسبت سال نو میلادی ۲۵ دسامبر امسال اکران شود، اما گویا با این اوضاع این تاریخ عقب خواهد افتاد.
گفتني است؛ گویا سایه‌ی شوم حملات تروریستی آنچنان بر هالیوود گسترده شده که باید منتظر باشیم قربانیان بیشتری از صنعت سینما بگیرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار