"عشق به حامد بهداد" مرا ميلياردر كرد

ديدار "اميني" از تئاتر "عشق من به حامد بهداد" باعث حضور من در ميلياردرها شد.

زهير ياري _بازيگر نقش "بهمن فرجام"_ در خصوص حضورش در مجموعه "ميلياردر" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو  تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: خوش شانسي من بود كه "عليرضا اميني" به ديدن تئاتر "عشق من به حامد بهداد" آمد كه  به همراه "افشين هاشمي" در آن نمايش بازي مي كردم.
وي كه سابقه بازي در آثار تاريخي دارد، تصريح كرد: در آنجا "عليرضا اميني" ديدند كه من به غير از حضور در آثار تاريخي، توانايي بازي در ژانر طنز را هم دارم.
اين بازيگر با اشاره به وجود شانس در ديده شدن، اظهار داشت: شانس در عالم بازيگري نقش مهمي را ايفا مي كند، زيرا تا قبل از حضور "اميني" در آن تئاتر، من همچنان بازي در آثار تاريخي را ادامه مي دادم.
ياري با اشاره به عشق خود در خصوص حضور در آثار تاريخي، اظهار داشت: حضور در آثار تاريخي هميشه جزء گزينه هاي انتخابي اول من بوده ولي اميدوارم عناصر تامين كننده در انتخاب و ديده شدن توانايي هاي يك بازيگر بالا رود.
وي با اشاره به نقش "بهمن فرجام" گفت: "بهمن" كودكي است كه در سن بيست و چند سالگي قادر به كنترل خشم و خنده هايش نبوده و در نگاه اول شخصيتي صادق جلوه مي كند.
وي افزود: شخصيت "بهمن فرجام" غير قابل پيش بيني بوده و در قسمت هاي آينده مخاطبان شاهد چگونگي پول درآوردن او و ايده هاي جالب و كودكانه اش خواهيم بود.
ياري با اشاره به آرايش موي خود در "ميلياردر" گفت: آرايش مويي كه "خلج" براي شخصيت بهمن در نظر گرفته بود بسيار به وجه كودكانه او كمك مي كند.
وي با اشاره به شناخت بالاي "عليرضا اميني" از "طنز" اظهار داشت: در مشورت و گفتگوي من با "اميني" به اين نتيجه رسيدم كه براي جذابيت بازي در ژانر طنز نياز به تعامل دوطرفه است.
ياري افزود: "عليرضا اميني" به خوبي و با روي خوش از هرگونه حرف و شوخي جديدي استقبال مي كند و من تا توانستم در اين فضاي دوستانه به بداهه گويي پرداختم.
بازيگر نقش "بهمن فرجام" در خصوص بازنويسي فيلمنامه توسط "زامياد سعدونديان" اظهار داشت: "زامياد سعدونديان" در جايگاه بازنويسي فيلمنامه به خوبي توانست شوخي ها و بداهه گويي هاي بين من و "تيرداد" را در قالبي شيوا بازنويسي كند.
وي ادامه داد: گاهي شوخي در ذهن من و يا رو در رو با "تيرداد" شكل مي گرفت و بعد با مطرح كردن آن، "سعدونديان" كلمات و شوخي هاي ما در فيلمنامه جا مي داد و با طراحي ذهن زيباي خود، انگيزه ما را صدچندان مي كرد.
ياري با اشاره به روابط دوستانه تيم "ميلياردر" اظهار داشت: همه اعضاي تيم "ميلياردر" در نهايت آرامش در كنار يكديگر كار را پيش بردند و روابط دوستانه خوبي در اين فضاي كاري حاكم بود.
وي خاطرنشان كرد: خوشحالم كه اين مجموعه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و بايد بگويم كه در ادامه ماجرا عشق "بهمن" به "سرور" به اوج خود رسيده و به دنبال آن اتفاقاتي را رقم مي زند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.