مسافران جاده چالوس، زباله‌ها را در حريم جاده رها نکنند

بخشدار آسارا کرج، فرهنگ سازي را اصلي‌ترين عامل بر سر راه حفظ محيط زيست جاده چالوس دانست و گفت: مسافران، زباله‌هاي خود را تا رسيدن به نزديک ترين مخزن زباله رها نکنند.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري پليس،محسن محمدي سيرايي با تاکيد بر اهميت همکاري مسافران ورودي به بخش آسارا در ساماندهي و حفاظت از محيط زيست اين منطقه، خاطرنشان کرد: 120 مخزن زباله در طول محور با فاصله حداکثر يک کيلومتر نصب شده است؛ از شهروندان خواستاريم زباله‌هاي خود را تا رسيدن به اولين مخزن، در حريم جاده رها نکنند.

وي ادامه داد: نگهداري زباله خوراکي‌هايي که شهروندان در طول مسير استفاده کرده‌اند تا رسيدن به مخازن زباله کار مشکلي نيست و مسافراني که از اين مسير تردد مي‌کنند براي لذت بيشتر از طبيعت خود بايد در نظافت کوشا باشند.

محمدي سيرايي عنوان کرد: پيشنهاد توزيع کيسه‌هاي زباله در بين مسافران، در زمان اوج تردد در جاده چالوس به منظور فرهنگ سازي در کارگروه مطرح خواهد شد.

وي با اشاره به سفر اخير وزير راه و شهرسازي به استان البرز، اظهار کرد: قول‌هاي مساعدي در خصوص اولويت بخشي براي تعريض نقاط حادثه خيز جاده چالوس داده شده است.

بخشدار آسارا کرج افزود: با توجه به تردد ده‌ها هزار خودرو از اين جاده به خصوص در ايام تعطيلات، سرعت بخشيدن به فرايند پروژه تعريض جاده امري ضروري به شمار مي‌رود./ل
برچسب ها: مسافران ، جاده ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار