چه چیزی حسین هدایتی را فراری داد

هزینه 60 میلیاردی در ورزش یا بدهی ها؟

حسین هدایتی یکی از آن چهره های ورزش است که در ارتباط با حضورش در سطح مدیریت فوتبال همچنان ابهام هایی وجود دارد چه برسد به اینکه به یکباره اعلام کند قصد خداحافظی از فوتبال را دارد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، حسین هدایتی یکی از آن چهره های ورزش است که در ارتباط با حضورش در سطح مدیریت فوتبال همچنان ابهام هایی وجود دارد چه برسد به اینکه به یکباره اعلام کند قصد خداحافظی از فوتبال را دارد.

به گزارش بولتن نیوز، روزیکه هدایتی خبر خداحافظی اش را مطرح کرد، این ذهنیت پیش آمد که شاید این حرف هم در ادامه همان برنامه های همیشگی این مدیر و شوهای او در راستای رسیدن به هدفی غیر از چیزی که عنوان می کند؛ است اما امروز بحث جدایی اش جدی تر شده و همین موضوع زمینه ساز پرسش هایی شده است، مثل اینکه چه عاملی هدایتی را فراری داده است؛ مدیری که همواره از علاقه اش به فوتبال حرف زده است یا اینکه آیا باید واقعا این موضوع را باور کرد یا اینکه اتفاقی در پشت پرده در جریان است؟

پیگیری ما حکایت از این دارد که این موضوع تا اینجای کار جدی است. یعنی او این روزها در حال چیدن برنامه هایش برای واگذاری سه تیمی که در اختیار دارد، است ، اما آیا این جدایی می تواند ارتباطی با بدهی های سنگین او داشته باشد؟

مدتی قبل هدایتی به واسطه یکی از بدهی هایش برای ساعاتی بازداشت شد اما فردای آن روز در نشست خبری که برگزار کرد، بازداشتش به خاطر 180 میلیارد را تکذیب کرد و طوری واکنش نشان داد که انگار بدهکار بودن به خاطر این رقم برای او کسر شان است.در این نشست گفت " کاش می گفتند بدهی 1800 میلیاردی دارم..."

این مدیر عامل که چند سالی است در فوتبال به عنوان عابر بانک معروف شده، در حالی چنین واکنشی نشان داد که سالهاست گفته می شود او بدهی های سنگینی به سیستم بانکی دارد وهمین موضوع باعث شده تا این ذهنیت پیش بیاید که به علت همین مسئله، از سوی مقامات قضایی برای فعالیت او در ورزش ممانعت به وجود آمده است.

البته نزدیکان هدایتی این موضوع را رد می کنند. آنها تاکید دارند که هدایتی در این چند سالی که در ورزش بوده، نزدیک به 60 میلیارد برای فوتبال هزینه کرده است اما در مقابل، برخوردهای بدی از سوی اهالی فوتبال با او شده و همین مسئله باعث بی انگیزگی هدایتی شده است.

البته باور کردن این موضوع قدری سخت است؛ چون هدایتی تا مدتی قبل هم دنبال به دست آوردن بخش عمده ای از سهام پرسپولیس بود؛ حالا اینکه چرا به یکباره احساس خستگی و بی انگیزگی کرده، موضوعی قابل ابهام است.

به هر حال بر اساس خبری که از زبان نزدیکان هدایتی شنیده می شود، گویا او به تیم مدیریتی که درملوان دارد، اعلام کرده که تا پایان این دوره لیگ برتر، هزینه های ملوان را پرداخت می کند اما اقدامات نهایی مربوط به واگذاری گهر و استیل آذین را همین روزها انجام می دهد.

برچسب ها: هدایتی ، فوتبال ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.