گوشي آيفون با سيستم عامل اندرويد؛

آيا اپل شكست را پذيرفت؟!

قرار است بزودي تلفن آيفون با سيستم عامل اندرويد! در بازار برزيل عرضه شود.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اين روزها در بازار گوشي هاي هوشمند رقابت سختي بين سيستم عامل اندرويد و سيستم عامل گوشي هاي آيفون يعني آي او اس وجود دارد و طرفداران هر كدام از اين سيستم عامل ها هم دلايل زيادي براي اثبات برتري سيستم عامل خود دارند. حالا در اين بازار رقابتي شنيدن اين خبر كه به زودي يك گوشي آيفون با سيستم عامل اندرويد وارد بازار برزيل مي شود خيلي تعجب بر انگيز است و در وحله اول اين سوال را در ذهن ايجاد مي كند كه آيا سيستم عاملiOS اپل شكست مقابل اندرويد را پذيرفته است؟
 
 

يك گوشي برزيلي كه نام آيفون را براي خود انتخاب كرده است!

اما حقيقت چيز ديگري است؛ موضوع اینجا است که شرکتی برزیلی در سال ۲۰۰۸ نام تجاری آیفون را به صورت انحصاری برای خودش در این کشور به ثبت رسانده و مذاکرات اپل هم با این شرکت به نتیجه نرسیده است. بنابراین این شرکت می تواند از نام آیفون برای تلفن هایش تا سال ۲۰۱۸ در کشور برزیل استفاده کند.

آیفون ساخت برزیل دو سیم کارته است و یک دوربین ۵ مگاپیسکلی هم دارد. نمایشگر آن ۳.۷ اینچی است و رزولوشن اش 320 در 480 پیکسل است. قیمت آن نیز حدود ۲۹۰ دلار خواهد بود.
 

جالب است بدانید اتفاق مشابهی هم در سال ۲۰۰۷ و بعد از معرفی آیفون بین اپل و شرکت سیسکو رخ داد. این شرکت نام آیفون را ثبت کرده بود و موضوع به دادگاه کشانده شد. اما اپل و سیسکو همان سال در مورد نام تجاری به توافق رسیدند./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار