"هابیت‌ها" با اقتدار بر گيشه‌ها حکمرانی می‌کنند+تصاوير

"هابیت: سفر غیر منتظره" در دومین هفته اکران خود با فروشی معادل 36.7 میلیون دلار جایگاه خود را در صدر جدول پرفروشترین های هفته حفظ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آي ام دي بي. "هابیت: سفر غیر منتظره" در دومين هفته اکران خود با فروشی معادل 36.7 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 150 میلیون دلار رساند و در صدر جدول پرفروشترین های هفته باقی ماند.
گارگردان: پیتر جکسون
نویسندگان: فران والش و فیلیپ بوینز
بازیگران: مارتین فرمن، ایان مک کلن، ریچارد آرمیتج......
خلاصه داستان: 13 دورف به همراه گندالف جادوگر بزرگ به خانه بیلبو بگینز که یک هابیت و ساکن روستای شایر است می روند و در آنجا تصمیم می گیرند تا سفری دور و دراز را برای یافتن گنجینه های افسانه ای آغاز کنند. در میانه های راه بیلبو از گروه جدا افتاده و گم می شود و در آنجا با گالوم روبرو می شود که که حلقه قدرت را در اختیار دارد. بیلبو با دوز و کلک حلقه را از گالوم(اسمیگل)می رباید و در نهایت به دوستانش می پیوندد در ادامه نگهبان گنج افسانه ای که اژدهایی به نام اسماگ است کشته می شود و دورفها و بیلبو بگینز به ثروت می رسند.
 
"جک ریچر" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 15.6 میلیون دلار در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: کریستوفر مک‌کوآری
نویسندگان: کریستوفر مک‌کوآری و لی چایلد.
بازیگران: تام کروز، ریچارد جنکینز.....
خلاصه داستان: جک ریچر (تام کروز) عضو سابق یک سرویس امنیتی بوده که مامور جستجو برای یافتن یک تک تیرانداز می شود که تا کنون پنج نفر را به قتل رسانده است.

"این 40 است" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 12 میلیون دلار در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: جود آپاتو
نویسنده: جود آپاتو  
بازیگران: پل راد، لسلی مان و جان لیگو ......
خلاصه داستان: داستان این فیلم ادامۀ زندگی "پیت" و "دِب" چند سال پس از ماجرای فیلم "حامله" است…
 
انیمیشن "خیزش محافظان" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.9 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 79.7 میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: پیتر رمزی    
نویسندگان: ویلیام جویس و دیوید لیندزی ابایر
صداپیشگان: هیو جکمن، آلک بالدوین، ایسلا فیشر ......
خلاصه داستان: داستان این انیمشن درباره "جک فراست"، که یک شورشی و یاغی بدون هیچ مسئولیت پذیری است تا زمانی که پیچ، به عنوان پادشاه کابوس وار دنیا شناخته می شود، نقشه ای برنامه ریزی می کند تا بتواند دنیا را در تاریکی فرو ببرد. اما زمانی که نگهبانان با همکاری خود می خواهند جلوی این اتفاق بزرگ را بگیرند، همه چیز تغییر می کند...
 
"لینکلن" در هفتمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.63 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 117 میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: استیون اسپیلبرگ
نویسندگان: دوریس کرنز گودوین، تونی کوشنر
بازیگران: دانیل دی-لوئیس، سالی فیلد، تامی لی جونز......
خلاصه داستان: "لینکلن" درامی افشا کننده است که به واپسین ماه های دوران ریاست جمهوری لینکلن می پردازد. ماه هایی پر آشوب و سرشار از تنش که شانزدهمین رئیس جمهور ایالت متحده را وارد چالش هایی حیاتی کرده است. ملتی که جنگ‌های انفصال و زمزمه هایی جدی در راستای تحولاتی بنیادین، آن‌ها را از هم جدا کرده است.
 
"سفر گناه" دراولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 7.42 میلیون دلار در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: آن فلچر
نویسنده: دن فوگلمن
بازیگران: باربارا استرایسند وست روگن.....
خلاصه داستان: یک مخترع به همرام مادرش به جاده میزنن تا بتونن اختراح جدیدش رو بفروشن و...
 
"کمپانی هیولا ها" دراولین هفته اکران  بصورت سه بعدی خود، با فروشی معادل 6.53 میلیون دلار در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: پیت داکتر
نویسندگان: پیت داکتر و جیل کولتون
صداپیشگان: جان گودمن، بیلی کریستال، استیو بوسمی، جیمز کابرن ومری گیبس.....
خلاصه داستان: در سرزمین هیولاها برای تهیه انرژی روش خاصی وجود دارد، هیولاها با ترساندن بچه‌ها از صدای جیغ آنها انرژی تهیه می‌کنند، البته رئیس کارخانه به هیولاها تلقین کرده که هیچ چیز به اندازه یک کودک خطرناک نیست و حتی یک تماس آنها می‌تواند باعث مرگ شود.سرانجام روزی یک کودک وارد سرزمین هیولاها می‌شود و همه چیز را به هم می‌ریزد ولی در این بین سالی و مایک کشف می‌کنند که صدای خنده کودکان انرژی بیشتری تولید می‌کند و روش کار کارخانه به کلی تغییر می‌کند.
 
"اسکای فال" (سقوط آسمان) آخرین فیلم از سری فیلم های جیمز باند در هفمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 4.7 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 280 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: سم مندز
نویسندگان: نیل پرویس و رابرت وید
بازیگران: دنیل کریگ، خاوير باردم، نائومی هریس......
خلاصه داستان: در "اسکای‌فال" وفاداری جیمز باند به "ام" مورد آزمون قرار می‌گیرد و این زمانی است که گذشته "ام" فاش می‌شود و "ام آی 6"‌ (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا) مورد حمله قرار می‌گیرد.
 
فیلم "زندگی پی" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 3.8 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 76.2 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: انگ لی
نویسنده: دیوید مگی
بازیگران: عرفان خان، سوراج شارما، آیوش تاندون.....
خلاصه داستان: زندگی پی درباره پسر جوانی بنام پی پاتل، فرزند یک نگهبان باغ وحش در هندوستان است. پی پاتل در شانزده سالگی همراه خانواده اش از هند به طرف کانادا کوچ می‌کند. خانواده پی در قسمت بار یک کشتی ژاپنی در کنار جانوران باغ وحش به سمت خانه جدید سفر می‌کنند. در میانه راه کشتی غرق می‌شود و پی خودش را در قایق نجاتی به همراه یک کفتار، یک اورانگوتان، یک زرافه زخمی و یک ببر بنگال دویست کیلویی تنها می‌بیند ....
 
 
"گرگ و میش: سپیده دم2" در ششمین هفته اکران خود، با فروشی معادل  2.6 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 282 میلیون دلار رساند و با دو پله سقوط در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: بیل کاندون
نویسنده: ملیسا روزنبرگ
بازیگران: رابرت پتینسون، کریستین استوارت، تیلور لاتنر......
خلاصه داستان: پس از تولد دختر ادوارد و بلا، بلا و ادوارد از بقیه خون آشام های هم پیمانشان دعوت می کنند تا در کنار هم از دخترشان حمایت کنند ...

برچسب ها: هابیت ، گیشه ، گرگ و میش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار