سادات ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تسهيلات بانکي بايد به راحتي در اختيار متقاضيان قرار گيرد

عضو هيئت رئيسه کميسيون کشاورزي با اشاره به لزوم توسعه گلخانه‌ها در سراسر کشور، گفت: درصورتي که تسهيلات بانکي به دور از تشريفات و بروکراسي اداري به متقاضيان پرداخت شود و زمينه‌ سرمايه گذاري فراهم شود مي‌توان شاهد رشد و توسعه گلخانه‌ها باشيم.

سيدمحمد سادات‌ابراهيمي نماينده مردم شوشتر و گوتوند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم توجه به توسعه گلخانه‌ها و افزايش محصولات گلخانه‌اي، گفت: توسعه گلخانه‌اي به جهت اينکه نسبت به کشاورزي به روش سنتي به صرفه‌تر است و ايجاد آن در هر شرايط آب و هوايي امکان دارد مي‌تواند در توسعه محصولات کشاورزي موثر باشد.

وي در ادامه با بيان اينکه در ايجاد گلخانه‌ها مساحت کمي مورد نياز است، افزود: از لحاظ وسعت كم زمين مورد نياز، مصرف آب کمتر و کاهش هزينه‌هاي توليد و افزايش بهره‌وري از مزيت‌هاي توسعه گلخانه‌ها است.

عضو هيئت رئيسه کميسيون کشاورزي در بيان مشکلات در راه تأسيس گلخانه، اظهار داشت: عدم توجه به اين بخش و مشکلات نقدينگي و از جمله عواملي است که تا از ظرفيت‌هاي بهره برداري از محصولات گلخانه‌اي در برابر کشور استفاده نشود.

وي تصريح کرد: درصورتي که تسهيلات بانکي به دور از تشريفات و بروکراسي اداري به متقاضيان پرداخت شود و زمينه‌هاي سرمايه گذاري فراهم شود، مي‌توان شاهد رشد و توسعه گلخانه‌ها باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تسهیلات ، متقاضیان ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار