نادر شاملو: در سايت خواندم که ديگر مربي تيم ملي پينگ پنگ نوجوانان نيستم!

مربي تيم ملي نوجوانان تنيس روي ميز گفت: در سايت خواندم که نوشته اند کاظم مستحقي به عنوان مربي نوجوانان انتخاب شده است و کسي به من چيزي نگفت.

نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: کسي به من حرفي نزد که برکنار شده ام يا خير اما روي سايت خواندم که فرد ديگري به عنوان مربي تيم ملي نوجوانان انتخاب شده است، من براي وي آرزوي موفقيت مي کنم.

وي ادامه داد: آنچه در تنيس روي ميز اهميت دارد نفر نيست بلکه بايد با همکاري و همدلي تلاش شود تا اين ورزش را پيش ببرند و در عرصه هاي داخلي و خارجي مطرح سازند، اما بهتر است در زمينه مربيات ثبات وجود داشته باشد زيرا تغييرات مکرر نتيجه قابل قبولي نخواهد داشت و هم مربي و هم بازيکن دچار مشکلاتي مي شوند و نتيجه اي عايد تنيس روي ميز نخواهد شد.

مربي تيم باشگاهي عليصدر همدان درباره رقابت هاي ليگ برتر تنيس روي ميز گفت: در هفته سوم مسابقات ليگ ما با نتيجه 5 بر 3 مقابل پتروشيمي نوري استان بوشهر شکست خورديم اما از نظر من حق ما باخت نبود و ما به خاطر يک بک هند اشتباه و در گيم پنجم بازيمان را واگذار کرديم، حقيقت اين است که بازيکنان ما  خيلي خوب بودند اما بازيکنان پتروشيمي نوري فوق العاده بازي کردند.

وي ادامه داد: عارف احمدي فر، بازيکن تيم پتروشيمي نوري بازيکن باتجربه اي است در سوپر ليگ بسيار بازي کرده و مقابل تيم عليصدر نيز بسيار خوب ظاهر شد.

شاملو خاطرنشان کرد: تيم عليصدر همدان تيمي است که 70 تا 80 درصد بازيکنان آن بومي هستند، ما تيم جواني داريم و کل بودجه بستن تيم ما در ليگ 60 ميليون تومان است ضمن اينکه براي اولين بار است که در سوپر ليگ بازي مي کنيم، بديهي است که بايد تاوان جوانگرائيمان را نيز بدهيم، البته براي بازي در سوپر ليگ بايد تجربه آن را نيز داشت شايد اين تيم عليصدر سال آينده باتجربه اي که در امسال به دست آورده است بهتر ظاهر شود.

شاملو با بيان اينکه فاصله عليصدر همدان با 3 تيم در ليگ برتر بسيار زياد است درباره اين گفته اش توضيح داد: فاصله تيم ها با تيم هاي پتروشيمي بندر امام ماهشهر، بانک دي و دانشگاه آزاد بسيار زياد است و به طور حتم ما در مقابل آنها بسيار جوان هستيم و نمي توانيم نتيجه بگيريم.

وي اضافه کرد: ما به همين نتايج هم قانع هستيم زيرا حضور تيم عليصدر در ليگ برتر تنيس روي ميز باعث شد تنور ليگ داغ شود،  تيم ما و نام استان همدان مطرح شود، مسئولان استان براي تماشاي بازي به سالن بيايند و در نتيجه بيشتر به فکر بالابردن سطح ورزش تنيس روي ميز در سطح استان همدان بيفتند زيرا استان ما يکي از پينگ پنگ خيزترين استان هاي کشور است و به خصوص در سال هاي اخير و در سنين پايه اين موضوع را نشان داده است.

مربي تيم عليصدر همدان از 2 بازي خانگي سخت پيش روي تيمش خبر داد و اعلام کرد: ما 2 بازي سخت در همدان داريم که يکي 12 دي ماه مقابل پتروشيمي بندر امام و ديگري 17 دي ماه مقابل تيم دي است، مي دانم که نتيجه گرفتن مقابل آنها سخت است اما همه تلاشمان را مي کنيم تا با نمايش بازي هاي تماشاگرپسند بتوانيم براي استان همدان احاطه حيثيت بکنيم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار