حمايتهاي ناتو و سازمانهاي امنيتي غرب از گروهک منافقين

يک خبرنگار فرانسوي حمايتهاي ناتو و سازمانهاي امنيتي غرب را از گروهک مجاهدين خلق (منافقين) برملا کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي اشرف نيوز ، پايگاه اينترنتي دنيا الوطن المصري به نقل از تييري ميسان در ديدار با دبير کل سازمان هابيليان ايران با اشاره به اينکه اين گروهک به زشت ترين شيوه ها براي رهايي از شر مخالفانش متوسل شده است، تصريح کرد مسئولان مجاهدين خلق اقدام به خريد خونهاي آلوده از فرانسه به منظور کشتن اعضاي منتقد اين گروهک کرده اند.
وي به دخالت همسر ميتران رئيس جمهور سابق فرانسه در اين خصوص اشاره کرد و افزود خريد و فروش خونهاي آلوده ممنوع مي باشد و دانيل ميتران همسر رئيس جمهور فرانسه مجاهدين خلق را در دستيابي به اين خونهاي آلوده مساعدت کرده است.
ميسان که به نوشتن مطالب افشاگرانه درباره حوادث يازدهم سپتامبر شهرت دارد سازمان مجاهدين خلق را نهادي وحشتناک توصيف کرد. وي همچنين به حمايت برخي شخصيتهاي اروپايي و آمريکايي از اعضاي گروهک مجاهدين خلق اشاره کرد و افزود اين گروهک کنفرانسها و نشستهاي زيادي در اروپا تشکيل داده و از طرف بسياري از مسئولان اروپايي حمايت شده است.
گفتني است کانون هابيليان يک تشکل فرهنگي غير دولتي است که به منظور پيگيري حقوق قربانيان تروريسم در ايران تأسيس گرديده است.پرونده حوادث تروريستي در ايران ،نام 16000 قرباني بي گناه را در خود ثبت کرده است که گواهي روشن برخشونت گروههاي افراطي و سندي تاريخي و غيرقابل انکار در اثبات اين واقعيت است که ايران بزرگترين قرباني تروريسم در قرن بيستم بوده است.اعضاي مؤسس و اصلي کانون ، فرزندان و بستگان درجه يک شهدايي هستند که توسط گروه تروريستي مجاهدين خلق ( منافقين) به شهادت رسيده اند.

برچسب ها: بین الملل ، ناتو ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار