کنی:

ملی پوشان دراگون بت برای حضور پر قدرت در مسابقات آسیایی محک می خورند

رئیس انجمن دراگون بت در خصوص آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی اظهار داشت: پیش از مسابقات برای حضور پر قدرت تیم ملی بازیکنان را محک جدی می زنیم.

محمد کنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی دراگون بت کشورمان مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی را در اسفند ماه سال جاری پیش رو دارند. از این رو در صدد اعزام پر قدرت تیم ملی دراگون بت به مسابقات مذکور هستیم.

 رئیس انجمن دراگون بت تصریح کرد: انجمن دراگون بت برای حضور پر قدرت ملی پوشان در مسابقات برون مرزی نشستی را با حضور اعضای کمیته مربیان انجمن دراگون بت برگزار کرده است در جلسه مذکور برنامه ها راههای انتخاب ملی پوشان برتر مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: ملی پوشان دراگون بوت آخرین آزمون انتخابی  خود را بهار سال جاری برگزار کرده اند از این رو با توجه به مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی در اسفند ماه، مقرر شده ورزشکاران دراگون بوت اواخر دی و اوایل بهمن ماه سال جاری در آزمون انتخابی تیم ملی شرکت نمایند.

رئیس انجمن دراگون بت تصریح کرد: ورزشکاران اين رشته مطابق با دستورالعمل صادره از سوی این انجمن باید مدارک مورد نیاز برای حضور در این آزمون را تا پایان تاریخ 9 دی ماه سال جاری به فدراسیون و انجمن دراگون بت ارسال نمایند.

کنی افزود: مسابقات دراگون بت قهرمان آسیا 2 تا 6 اسفند ماه در شهر بمبئي هند چهارمین دوره بازی سال کشورهای اسلامی 16 تا 27 خرداد ماه سال 92 در اندونزی برگزار می شود.
امیدواریم در این مسابقات تیم ملی دراگون بت صاحب مدال و جایگاه مناسب در آسیا و همچنین در بین کشورهای اسلامی شود./مح

برچسب ها: کنی ، رئیس ، دراگون بت ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار